2015年11月1日 星期日

香港遊2015 — 大澳好多貓

我剩番一個星期就返紐約,阿姨(我個妹)特登放大假o黎陪我兩母女,每次佢臨放假前收工都會上o黎三家姐度瞓,通常佢都會瞓到黃朝百晏至起身

等佢起咗身一齊落樓下大快活食啲嘢,出發去大澳,阿姨都話好多年無去過大澳

一落巴士行入村就見到呢間歷史文化室





向村內進發


去過大澳o既朋友應該知道呢度俾$20就可以搭小船去睇中華白海豚,阿姨好想去坐,但阿姐當日都唔係太舒服,搭巴士時仲嘔,而且我都唔鍾意幫襯利用動物賺錢o既生意



村內好多村貓同村狗








行到去街市旁邊,見到好多流浪貓,起碼有一打貓,當然要攞零食出o黎賄賂吓呢班佗地貓

啲佗地幾有霸氣







沿途都係一邊搵貓餵貓








見到有黃皮樹


柚樹

不知名的植物


木瓜樹


龍眼樹


 再向前行就到天后廟,我覺得呢度好靚呀,感覺好舒服







忍唔住係度坐咗一陣,吹吓風,去過厠所,但可惜有蚊咬,速閃

返轉頭行另一條路,要去搵一間關於貓既Cafe,話說係一個貓義工開的

搵到了,因為唔想太晏走,所以無幫襯











又再一邊行返出去、一邊餵村貓









見差唔多行番去街市附近,見啲零食剩番唔多,阿姐話不如去餵埋俾街市旁啲流浪貓

一去到,阿姐搖吓個零食袋,睇吓,班貓空羣而出




返到巴士站,因為我哋太晏至o黎到,其實我好想去長堤盡頭嗰邊行吓,因為小時候爸爸有個朋友住係嗰度,暑假爸媽會帶我哋去探佢個朋友,有時仲會過埋夜,所以呢度都有我o既童年回憶,唯有下次有機會再o黎過啦




搭巴士返出去時阿姐又嘔啦,趕快返去同阿姐睇醫生,夜晚嗰餐,阿姐食咗藥,三家姐煲粥俾阿姐食,留係屋企瞓,我哋就落屋村平台食小菜,希望阿姐食咗藥快啲好,因為第二日我哋買咗船飛去澳門玩兩日




22 則留言:

  1. 我都好耐冇去大澳 lu, 假期太多人唔願去 XP

    回覆刪除
  2. 可能因有人捕魚蝦, 所以咁多貓..

    回覆刪除
    回覆
    1. 剩係見啲舖頭多數都有貓,可見呢度啲人對貓都好好

      刪除
    2. 舖頭貓捉老鼠好重要呀!! 另外.....你有張相 "不知名植物", 我覺得係曇花

      刪除
    3. 睇睇吓又係喎係曇花喎

      刪除
  3. 回覆
    1. 我諗妳要係香港過一晚夜會好啲,唔係會好趕,因為車程都算遠

      刪除
  4. 回覆
    1. 我哋帶啲一包貓零食係身,方便見貓餵貓

      刪除
  5. 回覆
    1. 咁下次妳返香港可以去行吓,依家去大澳方便好多,港鐵轉巴士就到

      刪除
  6. 我有個朋友都係住o係長堤盡頭嗰邊
    不過據佢所講, 大澳o既人對流浪貓狗都好差
    連佢地餵流浪貓都會比d 村民鬧, 要偷偷摸摸咁餵
    更加唔使旨意佢地會做絕育
    不過見你d 相片中都有d 貓剪左耳
    可惜絕育往往不及繁殖快 ( -_- )

    回覆刪除
    回覆
    1. 第八張相嗰隻貓,我見佢隻耳仔裡面全部都係黑色的,我知村民養佢哋就為咗捉老鼠,只肯俾三餐一宿,都唔會點照顧佢哋其他,好彩有義工進駐係度,幫到啲流浪貓

      刪除
  7. 大澳係有好多貓架,所以有一班貓義工進駐係裡面

    回覆刪除
  8. 大澳真係有好多貓咪 , 隻隻都唔怕人 , 呀姐餵得好開心呢~!!

    回覆刪除
  9. 不知名的花是霸王花,煲湯果d

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話係曇花,我search過又真係幾似,妳話係霸王花,我又search過,應該妳啱

      刪除