2015年11月8日 星期日

香港遊2015 — My family

返香港除咗去玩,探貓狗友咸貓狗,最重要梗係見我自己啲屋企人啦

第一日返到香港同我食晚飯係我阿姨(真係我阿姨,唔係我個妹),特登就阿姨入大圍食,食完飯就去殿糖級食甜品



因為我太多姊兄妹,約食飯都唔可以一次約齊,返咗o黎幾日至約其中家姐、阿哥一齊食飯,係我個妹做嗰間稻香食晚飯


麵包蟹,個妹話麵包蟹無新鮮的,唔係新鮮蟹又真係唔好食


我指定一定要o既菠蘿咕嚕肉
 


某日要去拜祭父母,朝早先去川龍飲茶,順道買雞球大包、其他點品帶去孝敬先父先母








見到下面間屋有貓,不過距離太遠,影得唔清楚
 

入到屯門青松觀拜祭父母時,見到隻靚雀雀,爸爸生前都有養過雀仔,望靚雀雀多啲o黎唱歌仔比啲先人聽


見到有怕羞草呢,美國無呢啲植物,叫阿姐玩多陣



呢日同二哥慶祝生日,我同二哥鍾意飲豬肺湯,三家姐話“季季紅”有,所以係荃灣季季紅食,但啲豬肺湯咸到咩咁,唔單只啲湯咸,連其他菜式啲味道都唔掂

季季紅出名食乳豬,我哋人少無叫,而且我覺得食乳豬好殘忍,阿姐見到放係季季紅門口呢幅圖,阿姐話見隻豬燒自己啲同類,仲要笑得咁開心,隻豬好鬼衰


食完行返大窩口,去試一間新開o既甜品店


呢日三家姐入沙田返工,返工前約咗佢襯家奶奶飲茶,飲完茶跟姨甥女返屋企,見吓佢隻狗Coffee




 某日又入沙田去我阿姨屋企坐,因為佢搬咗去村屋住,順道去坐吓,就係“龍華”附近



 二仔住一樓,細仔住天台,佢細仔原來養咗兩隻貓,兩隻貓都好肥


呢隻超怕人,一早已經匿入房,仲要匿係個電視機後面,我都驚我嚇親佢


晩上再約晒佢啲屋企人出o黎食飯

記得香港有一日打咗幾個鐘八號風球嗎﹖呢晚我就約咗我大家姐同四家姐一家係旺角雅蘭稻香食飯, 四家姐特登去尖沙咀買咗個芝士蛋糕o黎一齊食,佢話好鍾意呢間啲芝士cake喎


 二嫂成日話同我去食自助餐,所以我臨走前一個星期去咗“城景國際”食Buffet










最後我搵到技安小時候o既相片,係2007年返香港時,去我姨甥女屋企度影,真係估唔到佢依家咁肥


講真,幾年至返香港一次,每次都覺得陪屋企人唔夠,期望下次快啲返,兼又可以留時間長啲



12 則留言:

  1. 我都好鐘意食菠蘿咕嚕肉架, 帶D怕羞草種子返去種唔知得唔得呢, 怕羞草好粗生嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 點都係覺得香港啲咕嚕最好食,唔可以帶植物入美國境

      刪除
    2. 其實只要海關搜唔到,帶咩都可以,哈哈

      刪除
  2. 能同自己家人食飯真係好開心。

    回覆刪除
  3. 你下次返嚟香港住長啲時間 , 咁就有時間陪多啲家人呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩個月都算長架喇,只係又要約貓友狗友,去吓旅行,至唔見晒啲時間咋

      刪除