2015年11月10日 星期二

香港遊2015 — 姊妹淘

返o黎香港第二日就約啲好姊妹出o黎聚吓,咁啱呢日Pat契媽同Kennis契媽都無返工,約佢哋去朗豪坊“小南國”食個lunch先



佢哋又陪我哋行信和中心,阿姐要幫表妹買韓星相,行吓女人街、旺角中心、新之城






之後坐巴士去尖沙咀,去搵忌廉哥,但忌廉哥唔係度,晚餐就要“三木”食韓燒



當然唔會只見一次面,一得閒就call晒出o黎聚聚,Kennis契媽係荃灣返工,呢晚就佢係荃灣食

三個契媽齊晒,就係呢一餐Plan成之後o既澳門兩日遊




食完飯仲一齊去“Sugar Land”食甜品




Kennis契媽預祝送比阿姐o既大學畢業禮物


除咗契媽,仲有約契爺出o黎食吓飯,阿姐愛打邊爐,一於去荃灣“常滿”,又有得打邊爐,又有點心、小食任食



契爺同佢女友好客氣,買咗啲好靚o既瓷器比我,真係好靚呢




真係多謝晒呢班識咗咁多年o既好朋友,成日都出o黎陪我,多謝佢哋


14 則留言:

  1. 見唔到忌廉哥,會唔會有啲失望呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後某日去尖沙咀終於都見到
      http://ruby2149.blogspot.com/2015/09/2015_13.html

      刪除
  2. 回覆
    1. 都係o架,係呢度無咁多嘢食,梗係要食多啲啦

      刪除
    2. 唔可以話無嘢啱食,只係無咁多選擇,由其係甜品,而且食咩都無係香港咁方便

      刪除
  3. 直落食足幾場,好幸福呀!
    小南國我都有去,那碟麻醬拌麵好食!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係好靚喔,但個飾櫃爆滿,無位放了

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,佢哋成日出黎陪我,識咗廿幾年,有個係中學同學,識咗超過三十年

      刪除