2015年11月18日 星期三

我家三位少爺

終於講完香港遊,可以講番我家三隻寶貝仔喇

少爺仔 — Charco仔


大少 — 天師仔


二少 — Marble仔


三貓合照


齊齊high木天蓼粒









聚係廚房等食中






相中有三隻貓的


睇到嗎




分到Charco仔同天師仔嗎﹖




14 則留言:

  1. 放在一齊就分到天師仔、charco, 天師大隻D又長D尾

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果只得大頭相就分唔到囉係咪,嘻嘻

      刪除
  2. 响廚房等食中 , 睇嚟最為食都係 Marble 仔呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不嬲都係佢最為食,為咗食成日嘈嘈閉

      刪除
  3. 睇樣......我完全分唔出邊個係天師仔、邊個係Charco仔 hehe

    回覆刪除
  4. Marble 仔又肥又美喎 ^^ 遲啲可能肥過 天師仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經肥過啦,而且天師仔瘦咗

      刪除
    2. 係呀,我返香港嗰段時間,佢又痾爛便又掛住我啦,所以瘦咗

      刪除
  5. 離家咁多日,妳同阿姐有冇好掛住3隻仔呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係有啦,咪唯有咸人哋啲貓當慰藉囉,哈哈

      刪除
  6. 我真係分唔到Charco仔同天師仔

    回覆刪除