2015年11月13日 星期五

香港遊2015 — 週圍影

年頭時,我大伯換咗部新單反相機,原本部舊機佢諗住放上e-bay賣,但佢諗都唔賣得幾多錢,後來佢送咗比我,講老實,用單反相機影相係靚,但我呢啲懶人,點都覺得用得麻煩,而且我又有老花覺得更唔方便,不過見唔駛錢,見返香港就帶埋返去叫阿姐影吓相,阿姐都想影多啲香港o既相片俾佢男友仔個哥哥睇

不過又唔係時時攞部單反機出街o既,有啲阿姐用手機影,有啲就我見得意o既嘢,就用儍瓜機影囉

係紐約機場,見支酒有金萡而影的


約咗個係facebook識o既貓友去荔枝角食lunch時影的





有時一邊行街一邊影















一邊行又一邊食囉






某日同阿姨去朗豪坊睇“侏羅紀世界”時影




呢張係我去尖沙咀攞特區護照,經過K-11時影的


去新加坡時係機塲影




















 為咗呢部單反相機,我都有投資o架,我投資咗一張32GB o既Memory Card囉,哈哈


8 則留言:

  1. 乜都有,睇完好滿足!└(=^‥^=)┐

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港變化都好大,幾年後又有嘢唔同咗

      刪除
  2. 影得多就好GA啦! 雲鶴都OK, 我星期五有去食午餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到用大機影相我又真係無咩興趣
      雲鶴啲份量都幾大,又好食,阿姐曾經叫我再去,但我話一人一份又食唔晒,兩個人share一份食又好肉酸,所以無再去,之前同貓友去食時,我同個女share食一份,因為之前我好晏至食咗早餐

      刪除
  3. 我都轉咗大機幾個月初時真係手忙腳亂

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識可以請教啲達人,只係我對用大機無興趣

      刪除
  4. 用用吓就慣架喇 , 大機影相真係靚好多呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知用大機影就梗係靚啦,但要較焦距,煩喔

      刪除