2015年11月3日 星期二

香港遊2015 — 澳門兩日遊

好彩阿姐食咗藥,瞓咗一晚,好番好多,我哋出發去上環信德碼頭集合,我哋一行十人澳門行,但芬契媽要放咗工至自己過大海

先係碼頭食個早餐,見阿姐有番胃口食嘢,就知佢己經好番好多

一過到澳門,求其搵架唔係去氹仔o既賭塲巴士,去近營地街市市政綜合大樓頂樓熟食檔食啲嘢


之後就行去酒店攞房












途中經過“禮記雪糕”,入去試吓佢啲雪糕磚同紅豆雪條先







攞咗房,係度等芬契媽o黎,抖一陣就出發去食飯,芬契媽成日同啲friend o黎澳門食好嘢,所以食咩都係佢發辦

佢話呢間“翅翅好”正喎,佢真係無介紹錯,好味



食飽行去賭場碰吓運氣,每次同阿姐返香港,都會去澳門行一轉,因為阿姐好鍾意去澳門,尤其今次佢好雀躍,因為佢終於夠年齡可以入賭場見識吓

我哋去咗十六浦,阿姨仲俾賭本阿姐賭,因為Pat契媽個女(我契女)未夠秤唔入得,要係外面等我哋,所以只係玩咗一陣,最後得阿姨贏錢,阿姐玩咗兩舖,無輸贏,我就從來都唔賭錢的,志在去睇吓o既唧



之後行去買宵夜、零食、生果返酒店食,遇到貓狗呢



第二朝,因為各人都唔同時間起床,早醒的就自己先去食早餐,遲起身的就索性直接去食lunch

Book咗位去“船屋”食葡國菜,又係芬契媽介紹,又係不錯的介紹



個Sangria幾好飲


呢間餐廳就係媽閣廟附近,所以就過去行吓


太熱頂唔順,坐巴士去買“瑪嘉烈”葡撻食



其實尋日已經去食,去到啱啱買晒閂咗門,今日終於食到



之後就去大山巴附近嗰條手信街,齊齊買手信



買完手信,搵到架賭場巴士去碼頭,但仲未夠鐘搭船返香港,三家姐提議去水立方再賭過

阿姐實跟埋去啦,但我同其他兩個契媽、契女、姨甥女唔賭的,就去碼頭飲杯嘢嘆吓冷氣,終於等到佢哋返黎,但佢哋全軍覆沒

坐船了走了




返到上環,我哋去“泉章居”食埋晚飯先,阿姨話呢餐當同我餞行,因為我仲有三日就走了




17 則留言:

  1. 好多人去梳打埠洗乾洗淨就可以返歸囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我哋又唔會"洗乾洗淨",我哋會睇住黎賭o既

      刪除
  2. 仔仔媽妳好勁呀,去邊度到都有貓/blog友
    阿姐夠18歲啦,都唔似既,雖然佢讀緊大學,但個樣仲好似中學生

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐已經21歲,上次係2011年尾返香港,無入過賭場,所以佢個樣仲好幼稚,哈哈

      刪除
  3. 阿姐有 21 歲???? 一 d 都唔似呀
    你今次返 HK, 去咗好多地方, 見咗好多人, 好充實吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,唔似21歲啦,仲係咁低B,哈哈,難得批准返o黎兩個月,梗係要去多啲地方,乘機咸多啲貓,唔係唔知下次至幾時返

      刪除
  4. 好想食三文治雪糕磚呢~!!

    回覆刪除
  5. 我都好多年冇去過 lu, 上次去係買套票, 船飛加自助晚餐, 開餐先黎隻長腳蟹腳, 再黎兩隻螺, 跟住屎得, 攪肚, 就咁收口, 嗰晚仲要返香港 =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁慘呀,依家澳門啲嘢貴咗好多了,如果只係想去食吓嘢,其實一日都夠啦

      刪除
  6. 我同朋友上兩個月都去左澳門, 同你一樣, 食食食~~仲有小賭怡情一下!!哈哈~
    你今次返香港去左好多地方喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得返香港二個月,當然要去多啲地方啦

      刪除
  7. 澳門真係變左好多, 個條大街嘅店鋪, 差不多間間都係賣金飾的~唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果我地係澳門玩2日1夜, 租埋酒店, 真係可以飛轉台灣行下架

      刪除