2015年10月29日 星期四

Trick-or-Treat

件角馬衫係喺寵物展時,幫啲動物組織義賣度買的

先派Marble仔試著,衫身個魔術貼好緊,哈哈





之後到天師仔





件衫都係fit Charco仔, 仲係著得最可愛









阿姐都襯熱鬧,哈哈


呢兩年我姨甥仔都好有我心,去旅行都留意貓嘢,買o黎送俾我

呢個係舊年佢係台灣買的


有貓圖案o既糖果,有軟糖,有水果糖,有朱古力豆


呢個係佢早排係日本買的,貓袋裡面有包曲奇,仲好香脆



仲要特登寄比我,都係自已屋企人最窩心

~ 祝大家萬聖節快樂 ~



16 則留言:

  1. 我見到有貓貓包裝ge物品都睇多兩眼,甚至買埋 ;P
    萬聖節快樂呀,仔仔媽 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家一見貓貓嘢,唔買都要睇吓,Happy Halloween

      刪除
  2. 回覆
    1. 梗係,我唔會“醜化”佢哋的,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 阿姐返唔返屋企都會被玩,係等埋阿姐返o黎一齊參如,哈哈

      刪除
  4. 哈哈,三貓拎得多唔多糖番黎呀:p

    回覆刪除
  5. 萬聖節貓地都要玩埋一份架。

    回覆刪除
  6. 貓咪著咗哈佬喂衫真係好可愛呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛小孩本身已經可愛,著埋得意o既衫就更加可愛啦

      刪除