2015年10月25日 星期日

香港遊2015 — 掃街行

探完襪襪,算係呢個香港旅程最後一個探貓o既活動,因為只剩番兩個星期係香港,我將呢兩個星期o既時間,留o黎陪住我啲屋企人

呢日二哥放假,話出旺角“掃街”,聽阿嫂話旺角創興廣塲有間大型AEON,所以先上去行吓,每樣12蚊真係好抵,阿姐就搜購啲小飾物o黎做手信,我就買咗兩款貓碟比三隻仔


我呢度唐人超市賣US$3.79,為廿幾蚊港紙一隻,相等於可以係香港買二隻


Size大啲要US$5.95


之後就開始掃街行動






又買咗果汁飲啦,二哥話我兩母女好把鬼,食少少嘢就叫飽

跟住二哥陪姐行吓商塲仔,好似家樂坊呀咁











阿姐仲係街邊檔買咗個電話套


我哋由旺角行去花園街,花園街舖頭貓呀







再一直行去深水埗,因為二嫂返咗石硤尾娘家,所以call埋阿嫂出黎,阿姐話要去公和食豆腐花




二哥鍾意食豬油渣麵,陪埋阿哥食,其實我都已經食唔落,最後打包返去俾三家姐食

咁又過咗一日了



15 則留言:

  1. 你喺 HK 買嗰隻同對美國嘅一模一樣 haha
    我都好耐冇出過旺角, 週末 & 假期都勁多人, 怕怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪又係嗰啲貨,只係物離鄉貴之嗎,我去嗰日係閒日,weekend真係唔好出旺角

      刪除
  2. 物離鄉貴呢
    我以前好怕出旺角架

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺角啱阿姐呢啲o靚妹睇,佢鍾意去旺角中心,新之城,信和都要去行

      刪除
  3. 第一幅圖左邊那碟車車用緊粉紅色另外都買多隻藍色做士啤

    回覆刪除
  4. 阿姐同妳有冇瘋狂掃貨呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 掃貨得阿姐囉,我自已真係無咩點買嘢,係買零食俾三隻仔囉,魚扒都買咗100條

      刪除
  5. 公和啲豆腐花好好味,去親深水埗我都一定去幫襯!XD

    回覆刪除
  6. 你行完家樂坊 , 下次再嚟已經執咗呢~!!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 我之前唔知係邊度睇到,話年初一至初四,深水埗桂林街夜晚好多街邊檔,叫“桂林夜市”,真係好想試吓

      刪除
    2. 以前觀塘都有架, 都初一至初四, 最鐘意食個腸粉, 不過之後食環署都唔比再擺啦

      刪除