2015年10月5日 星期一

香港遊2015 — 獅虎、牛米高

呢日約咗獅虎媽、牛米高媽係東鐵太和站等,原來兩人都住得好近,我哋先去獅虎媽屋企睇獅虎先

呢個係Simba






係貓樹頂玩手指





鬧鬼阿姐呢,哈哈


呢隻係Tigger,比較怕人




我都唔知佢係獅定虎,但肯定係為食貓,嘻嘻


有時都覺得好難分邊隻係Simba,邊隻係Tigger


之後就行去牛米高屋企

有型o既哥哥牛牛



儍氣o既二哥米米






活潑好動又為食o既高高囡





好為食,又想偷嘢食



因為獅虎媽同牛米高媽約咗人食晚飯,所以我兩母女都唔再打擾人,多謝牛米高爸車我哋去東鐵站

去沙田站轉巴士時,順便去Snoopy World度行吓










18 則留言:

  1. 啲貓咪真係好可愛 , 好鐘意高高囡 , 為食樣超得意呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好為食,連人食o既嘢都唔放過,佢有個花名叫“神偷高高”

      刪除
  2. 貓貓好上鏡呀!
    睇黎姐姐隻隻貓都抱到影相
    惟獨巨貓佢抱唔到, ha~ ha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係抱唔到巨貓,阿姐只係唔想嚇親巨貓o即

      刪除
  3. 全部都係靚貓貓!都係肥肥的!鬧阿姐嗰張都比你捕捉到!!雖然鬧, 但隻隻都肯比抱,好乖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛貓人就覺得隻隻貓都靚,隻隻貓都只可以抱一陣o架咋

      刪除
  4. 今年我都有去Snoopy World。
    其實我都分唔到你屋企兩隻黑貓"邊隻打邊隻"呢。嘻嘻........

    回覆刪除
    回覆
    1. 無妳影得咁多囉
      係要睇佢哋額頭嗰“M”字,有啲唔同

      刪除
  5. 阿姐張張抱住貓嘅相都笑到見牙唔見眼呢!XD

    回覆刪除
  6. 貓咪真係好上鏡~~睇左咁多隻我特別鐘意TIGGER~~哈哈!!

    回覆刪除