2015年10月13日 星期二

香港遊2015 — 羅車車、小黃屋

呢日入東涌約咗車車媽,探車車

車車唔算係一隻好熱情o既狗狗, 因為係車車眼中只有佢阿娘車車媽, 佢只愛黐住阿娘,佢對眼o既focus只對住佢阿娘



不過就算車車熱情,我哋都唔敢咁猴摛,因為車車早前做咗手術,正在休養中




正因為車車休養期間,都唔打擾車車太耐了

先返東涌去東薈城行一陣,之後約咗另一位貓友係青衣食飯

呢位貓友係好早期yahoo blog相識,終於可以見吓面,我哋去“前門飯莊”食飯,佢好客氣送咗好多嘢俾我,有貓隊道、貓玩具、貓零食,仲有一啲飾物送俾我兩母女


之後一日,一早剷阿姐起身,因為約咗Bill媽、Bill爸係西鐵錦上路站等,小黃屋主人楂車o黎接我哋,車上原來仲有沙Dee媽,因為小黃屋係位於“山旯旮”o既地方,一定要有車至去得到

小黃屋係葛媽以前yahoo blog時o既名字

一入屋就見到佢家中啲貓食客,始終唔係家貓,怕人的







去小黃屋最主要係探佢班大狗,係“高加索犬”

如果我無記錯,右邊嗰隻係媽咪靜宜,其餘係佢啲仔女,一共九個仔女



呢間係佢哋o既冷氣房,冷氣24小時長開



呢隻“阿富汗犬”當然唔係靜宜啲仔女啦,佢叫“拉登”,佢係葛媽一個美國朋友從美國帶番o黎o既狗,後來佢朋友因為有急事返咗美國,所以留底拉登俾佢養


其實好想開閘走入去同班大狗一齊玩

呢隻係“阿嬋”,最想見葛媽既“碌葛”,但佢一直匿係阿嬋後面嗰間冷氣房入面唔出黎,葛媽話佢夏天會匿係冷氣房唔出o黎,直至太陽落咗山至會出o黎,所以無緣見到碌葛


係小黃屋除咗有大狗同貓貓睇,仲有二隻“大花菇”,一隻叫大蕃薯、一隻叫大舊衰


呢隻係小巴,係佢啲食客貓其中一隻,佢早排俾車撞親,做咗幾次手術,康復程度好好,葛媽時時係facebook更新小巴o既情況俾我哋知道,依家都差唔多好番晒



小黃屋仲有芒果呢


葛媽煮嘢食好叻o架,不過天氣咁熱,邊有心機煮嘢食,所以鄭sir就車我哋出去“旦黃花”食泰菜lunch

因為Bill媽、Bill爸趕住去澳門玩,所以鄭sir車晒我哋去搭車





18 則留言:

  1. 好老實, 一次見咁多狗一齊, 我會腳軟

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且隻隻都係"巨獸", 我只驚佢哋太熱情會撞跌我

      刪除
  2. 你唔講, 我都唔得羅車車. 好多雅虎年代的BLOG友, 因為只看不留言, 都失散左了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來羅車車妳都識,我係o黎咗呢度至識佢

      刪除
  3. 真係勁唔好意思妳母女難得回港都未能為妳們好好洗塵

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講啦,只係無得跟妳去食正嘢囉,不過食咗又怕肥囉,真係好矛盾,哈哈

      刪除
  4. 葛媽班大帝......我哋去嗰次佢哋勁吠, 有 d 驚驚哋 hehe
    我有攬住葛葛影過相架, 佢同嬋嬋豬都好乖, 好可愛

    回覆刪除
  5. 個次緣慳一面tim,下次妳返黎一定要再聚過

    回覆刪除
  6. 真係好多狗狗呀 , 你呢個朋友好鐘意小動物呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要隻隻都係大狗,我會覺得辛苦囉,續隻沖涼都有排搞

      刪除
  7. 其實我都好驚大狗,仲咁多隻, 貓就晤同,多多都唔驚

    回覆刪除