2015年10月27日 星期二

香港遊2015 — 廸士尼

呢日等埋三家姐收工,等表姐、表姐夫(阿姐個表姐、表姐夫,即係三家姐個女同女婿) o黎車我哋入廸士尼




之後我哋先去Gift Shop買嘢比大表姐(我二家姐移民咗去澳州個女),佢話要米奇碟,買完佢哋就先走,我哋就自己去玩








我上次同阿姐o黎時係2007年,有啲遊戲都曾經玩過,阿姐最難忘係睇“幸會史廸仔”,佢話要再睇一次



阿姐好鍾意Winnie the Pooh o架,所以睇完Stitch就想去玩“小熊維尼歷險之旅”,但見好多人排隊,以前o黎時又玩過,所以無玩



我話梗係去玩啲新開o既遊戲啦,所以去玩“灰熊山極速礦車”


又真係好刺激又好玩,跟住去玩“迷離大宅”




之後我哋就等睇夜間巡遊





我話上次o黎無睇放煙花,所以要睇埋煙花至走,咁仲有時間,返去見到 “小熊維尼歷險之旅”唔係咁多人排隊,所以去玩咗一轉






玩完見好多機動遊戲都無咩人排隊,所以又去玩,呢啲機動遊戲真係好耐無玩過

係咖啡杯同旋轉木馬


仲想玩小飛象,不過已經close了

仲有時間,阿姐要去睇Winnie the Pooh精品








夠鐘去睇放煙花




一睇完就襯人潮開始散就嗱嗱淋搭車走人了




18 則留言:

  1. 阿姐都玩咗好多嘢喎!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋成四點至入去,好彩最後嗰啲唔駛點排隊,至可以玩咁多嘢

      刪除
  2. 玩得好開心喎,我上次去就慘撞正打風所有戶外機動都冇得玩

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 美國嗰啲我未去過,年紀大了,好多刺激都唔敢玩,都係至在去行吓睇吓唧

      刪除
  4. 我都鐘意 Winnie the Pooh 架 , 所以一定坐佢隻船玩 , 見你哋玩得咁開心 , 仲睇埋煙花先走 , 好盡興呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同阿姐一樣,我哋成四點至入去,至可以玩埋啲小朋友玩o既機動遊戲

      刪除
  5. 回覆
    1. 差唔多成$500張飛,真係幾貴,好彩我唔駛錢

      刪除
    2. 我三家個女同女婿係度做o架嗎,唔係要幾百蚊,仲要咁晏至入去玩咪嘥晒

      刪除
  6. 去到樂園大人細佬都咁開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算係老人家去度,見到啲環境咁靚,見到啲人玩得開心,都會開心

      刪除