2015年10月1日 星期四

香港遊2015 — 圓丸、巨貓

呢日係星期六,約咗圓丸媽,圓丸媽返半日,去上環接佢收工,佢話佢有兩張寵物用品展門票,話想搵有無嘢啱圓丸,所以我哋先去咗會展,我都買咗一啲貓零食比貓地,但家中貓地唔係咁愛食


 一入去就有某領養貓貓組織o既攤檔

待領o既貓貓


啲貓好乖



 啲人帶埋寵物去


圓丸媽住上環,行完就返上環,先去食個泰菜晏lunch兼下午茶

我生活香港廿幾年,住九龍區,先少過海,所以香港區好多地方我都唔咁熟,亦有啲地方我亦未曾去過

沿途去圓丸媽屋企,圓丸媽順便帶我哋週圍行吓,去PMQ元創方、永利街…



沿途見到有流浪貓




但隻貓想討摸多過想食零食


最後仲唔捨得我哋走



行過啲,空地又一隻貓


舖頭貓



去到圓丸媽屋企,圓丸o既真身,好肥,好重喔





舊年時圓丸媽向義工領養咗隻貓,身型好大隻,所以叫佢做巨貓

最搞笑係圓丸媽一啲養貓經驗都無,佢都係好戰戰驚驚咁接巨貓返o黎




巨貓唔係肥,但身型真係好巨,仲大隻過我家天師仔

巨貓都幾與世無爭,只要無人搞佢,佢就可以悠然自得,所以佢同圓丸都相處到

怕咗我哋,睇住佢靜雞雞咁走上窗台



後來阿姐走上窗台同巨貓梳毛,同佢傾計,最後將巨貓馴服了

圓丸真係一隻好為食既狗,佢連貓零食都唔放過





無得食個樣幾淒涼,哈哈



之後圓丸媽同我哋去上環街市樓上熟食中心食飯,行去時又帶我哋去個公園度,佢話嗰度有好幾隻流浪貓,都有人餵的




我哋揀咗食潮州嘢,因為我想食蠔餅


食飽飯圓丸媽就送我哋去搭小巴

圓丸媽好有愛心,佢幫"動物朋友"呢個組織做義工,每年幫手出年曆義賣


仲識做一啲小手工攞去義賣,呢啲係佢親手整送俾我的,好靚,我都唔捨得用





17 則留言:

  1. 唔知貓貓搵唔搵到住好人家呢

    回覆刪除
  2. 湯圓話你唔幫我開,我自己開~
    就咁睇巨貓都覺得佢巨呀

    回覆刪除
  3. 見到好多貓貓喎
    希望寵物節的貓貓搵到愛鍚佢地主人啦
    巨貓好可愛呀,好想攬下佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啲貓都有愛錫佢哋o既家,巨貓唔俾抱呢

      刪除
  4. 多謝你地黎探圓丸 & 巨貓呀~
    睇番圓丸偷零食條片, 我都覺得好笑 ^^

    回覆刪除
  5. 丸丸真係好肥呀 , 個肚腩差不多掂地呢 , 真係要減減肥喇 ~!!

    回覆刪除