2015年10月7日 星期三

香港遊2015 — 梅子貓舍

未返香港前,係facebook成日見德媽去梅子貓舍,我要求德媽我返香港時要帶我去

約咗德媽觀塘港鐵站等,因為早到,先去APM搵厠所方過便先


見到德媽,佢同埋個侄仔一齊o黎,原本約埋金毛媽,但佢要留係屋企等人o黎整嘢,又要去做推拿,所以唔o黎了,跟住我哋就跟往德媽去梅子貓舍,梅子貓舍位於一工業大廈之中,唔係德媽帶住,我都唔知點搵,仲要先預約至可以上去,原來德媽個哥哥已經先到,一齊食個lunch


 初入到去都見唔到貓,原來週圍匿埋晒,要抬頭至見到貓






有啲就匿係其化地方







我哋嘆完lunch,有貓開始出黎Service我哋



有啲落地搵食






識摷袋搵零食,但貓主叫唔好餵零食




貓主同貓地玩,後來幾隻貓地玩埋一堆





貓主又開條隧道出o黎俾貓地玩


其實仲有啲貓匿埋唔出o黎玩




玩完貓,德媽同佢侄仔有事走先,我同阿姐就去官塘附近行一陣


今晚仲有下塲去康城,但時間又真係仲早,就一於去藍田二家姐屋企坐吓探兩隻肥貓先,技安同阿Be




玩到夠鐘就走人,下一塲就下篇再講





16 則留言:

  1. e+ 多咗以貓做招徠嘅 cafe, 不過大多是買 d 靚貓返嚟陪客, 我就唔係咁讚成囉, 但呢間 d 貓貓聽聞唔係買的, 值得支持

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢間真係值得支持,只係嫌地方細咗啲

      刪除
  2. 好多可愛貓貓呀~~我都想去下~~

    回覆刪除
  3. 你嚟香港旅行 , 真係玩咗好多貓呢~!!

    回覆刪除