2015年10月23日 星期五

香港遊2015 — 蘭桂坊、BillBill & 妙妙、襪襪

呢日下午同阿姐去灣仔攞番個香港身份證,終於唔駛再袋住張行街紙,因為要等埋Pat契媽同契女做檢查,我同姐一路由灣仔行去銅鑼灣,再等到契媽call,搭港鐵天后站等,契媽話去大坑食甜品,去到啲舖頭又未開門,有啲阿姐又無咩興趣食,我同阿姐又肚餓,最後去咗龍鳯茶餐廳食下午茶

因為夜晚約埋其他契媽,仲有搵埋多年無見個契仔出o黎食韓式海鮮塔,所以先搭港鐵去北角行吓街先,阿姐見到呢個路牌,哈哈


Book咗係七姊姐道呢間“5ensen Korean BBQ Restaurant”






仲叫咗其他嘢食,味道不過不失啦

食完嘢,明天要早返工的人就先走,其餘就坐契仔老豆部車去蘭桂坊飲嘢



因為諗住傾吓計,所以搵咗間靜靜哋o既Bar 坐






都唔敢傾到咁夜,因為其他人明天都要返工

第二日下午,入天水圍約咗Happy媽,去BillBill、妙妙家咸貓

型仔BillBill




可愛嬌小o既妙妙





Happy媽請貓地食魚扒




BillBill去到邊度都瞓得好豪邁




之後我同阿姐又趕住去鑽石山,約咗襪媽

去咸阿姐最愛o既曼基貓襪襪






我又得到襪吻呢


咸完襪襪,落荷里活廣塲,約埋灰紅媽係“蒲田”食飯,多謝襪媽、灰紅媽兩姊妹請食飯




12 則留言:

  1. 你好似返香港咁耐就忙(咸貓)足咁耐喎 haha

    回覆刪除
  2. 你係香港好忙呢
    我有朋友移居海外, 已經放棄左香港張身份證

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔駛放棄,香港唔介意雙重身份,我個囡係紐約出世,見香港政府比97年前在外地出世的香港己移民港人子女可以攞身份證,咪趕佢18歲前攞,攞多個身份只求方便,亦無壞,仔仔爸都15、6年無返香港,佢嗰個都仲係舊香港身份證,第日如果佢返香港都一樣可以換番個智能身份證

      刪除
  3. 回覆
    1. 美國短毛貓,啲蝴蝶蚊好靚o架,佢同之前牛牛、米米、高高個高高囡有親戚關係

      刪除
  4. 咁開心,一日咸左靚仔靚女貓

    回覆刪除
  5. 蒲田好無食呀? 呢間我一直都想試呢~!!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 多得貓友肯俾我打擾,唔係兩個月都唔知點過

      刪除