2015年10月15日 星期四

天師仔入門六年了

今日係天師仔入門六年了

佢係一隻好乖o既貓,最唔乖係半夜摷我起身陪佢食乾糧囉,最窩心係我每人放工返到屋企,佢會跟出跟入,一定會跟住我入房,要同我high面

佢最愛hea係我張床度




都愛週圍瞓




愛望街


阿姐阿娘最愛整蠱貓地






最愛貓抓板





幾霸道,又要貓兜,又要抓板


反而梳化佢就好少上



 會陪吓阿姐


但似霸阿姐個位多啲喎,哈哈


我返咗香港兩個月,天師仔又痾爛便,瘦咗呢,唔知係咪掛住我呢

呢隻仔又唔為食,所以唔會有咩特別o既慶祝,不過今日咁啱阿姐返o黎,因為學校有幾日假,阿姐會好好咁錫佢o架喇,嘻嘻



18 則留言:

  1. 至緊要係阿媽讚乖 ^^ 貓哋咁痴纒,跟出跟入真係好抵鍚,我隻傻狗都冇咁冤氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企三個人,佢係最黐我的,所以我最錫佢

      刪除
  2. 天師仔好幸福!多得你當年收留佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該多謝仔仔爸,無佢撐我,都帶唔到天師仔返屋企

      刪除
  3. 回覆
    1. 係香港買咗益生菌返o黎俾佢食,其實佢都平時啲“唔唔”都唔算好硬,都係偏軟多

      刪除
  4. 我剛睇相仲唸天師仔肥左喎!, 點知原來肚痾瘦左, 咁而家好返晒未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以上啲相全部都係舊相,依家都肥番少少,其實我覺得佢依家體型就最好,反而好頭痛幫唔到Marble減肥
      係香港買咗益生菌返o黎俾佢食,其實佢都平時啲“唔唔”都唔算好硬,都係偏軟多

      刪除
  5. 梗係兩個月唔見阿娘喎,放心好快冇事啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返o黎佢心情好啲,開胃番,我又特登買藥返黎俾佢食,依家好番無痾爛便

      刪除
  6. 硬系覺得天師仔個樣,儍更更的,好可愛>3

    回覆刪除
  7. 6年啦?咁天師仔今年係咪6歲呀?
    佢依家仲有冇爛便呀?好返未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔只六歲,我係樓下都餵咗佢年幾啦,應該有8歲,依家好番,但平時佢啲便便都有啲軟

      刪除