2015年10月4日 星期日

黑貓有家了

我每日放工需要搭巴士再轉搭地鐵再步行至可以返到屋企,出地鐵出口時,我有時會係我隔離政府屋村嗰個出口出,因為我想餵吓松鼠,所以我會行入去政府屋村裡面個公園度,舊年時就係個公園度發現咗隻流浪黑貓


我知道佢有好多人定時餵佢,所以嗰陣我都無帶嘢食餵佢,只係間中去望吓佢




呢條片時,佢都同我唔熟,舊年冬天落咗好幾塲雪,而且氣溫仲好低,好彩佢都算肥,有啲脂肪,至可以捱得過

曾經遇過一餵貓阿姐,佢同我講呢隻黑貓係度都已經好多年,起碼八年以上,佢個名叫Marcia


當我去完香港返o黎,去望吓佢,見佢成隻瘦晒呢,瘦到縮晒水,我仲以為係另一隻貓o黎,而且發覺啲餵貓人又好似越黎越晏去餵佢,所以我開始袋定一啲乾糧,如行過見到佢會放低貓糧俾佢食,但如果我見佢唔到,我係唔會放低啲乾糧,因為會俾啲白鴿食晒



餵咗幾次,佢就已經俾我摸,不過佢仲係好有戒心



依家我一叫佢,佢就會出o黎,其實佢係一隻愛人摸摸o既貓o黎


上個星期我餵佢時,有個女人行過,因為佢見黑貓肯俾我摸,又肯食我比o既嘢

呢個女人叫愛姐,佢就住係呢個屋村,佢亦都知道呢隻黑貓o既事,愛姐都知道黑貓好多人餵食,所以佢都只係見無人餵食時才餵食,尤其舊年大雪後,都係佢去餵,佢話我知黑貓早排病咗,所以至會瘦晒,都係佢每日餵藥過佢食,佢至執番條命,愛姐話黑貓有病可能係佢去捉食咗毒藥o既老鼠至會病,我亦曾經見過黑貓攬住隻老鼠o黎舔

愛姐見黑貓呢次病完後瘦晒,佢都好驚黑貓未必過到呢個冬天, 愛姐點解會同我搭訕,其實佢原想睇吓我可唔可以收養黑貓,但佢一聽我有三隻貓佢都知無行,愛姐本身都有兩隻貓,一隻係黑貓,另一隻係雜色貓,其實政府屋村只規定每戶只可以養一隻貓或一隻狗,仲要申報,不過好多人都好似我咁養到超額

愛姐同我傾完之後,佢話佢想襯冬天來臨前,帶黑貓返屋企,其實佢本身又擔心黑貓同佢屋企啲貓相處o既問題,後來佢問我可唔可以幫手一齊捉黑貓,我當然無問題啦,所以愛姐約咗我今日幫手捉黑貓

其實我哋都怕黑貓會唔上當,好難令佢自動入籠

一去度,愛姐一叫佢就走出o黎,愛姐特登去買啲薄切火雞肉俾佢,愛姐攞啲火雞肉佢嗅吓,就丟啲火雞肉入籠,好快黑貓就走入籠食嘢

捉到佢嗰刻,我同愛姐都開心到大家擁抱咗一下




愛姐話佢已通知佢一個係pet shop做o既朋友,佢會幫佢帶黑貓去打針體檢,我一定會間中打電話俾愛姐,問吓黑貓以後o既近況

真係好開心,黑貓以後唔駛再食老鼠,冬天唔駛捱冷,街上少一隻流浪貓,真係好感動

希望街上o既流浪貓都好似呢隻黑貓咁,能夠遇到好心人,有機會脫離流浪貓o既行列,得到幸福




30 則留言:

  1. 好開心呀,真係好,又多隻浪浪有家,好多謝妳同愛姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次聽到有浪浪有家都好開心o架,唔好多謝我,我都無幫到手,其實黑貓都係信任愛姐唧

      刪除
  2. 一早起身見到依段, 我都好感動啊.

    回覆刪除
  3. 有家真好,希望能夠適應家的生活 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁愛人摸摸,即係愛人愛錫,一定好快適應

      刪除
  4. 太好喇, 多謝你同愛姐
    希望黑貓好快適應
    以後唔使捱饑抵冷

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁愛人摸摸,一定好快適應,一諗起佢要捱冷都心痛

      刪除
  5. 牠有一個家,咁大家都安落晒囉。

    回覆刪除
  6. 好多谢仔仔妈同朋友爱姐…啪啪啪啪

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 希望多啲人一樣,俾浪浪有個溫暖的家一個機會

      刪除
  8. 開心又有一浪浪有家, 希望黑貓體驗後冇事

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 希望多啲人,俾浪浪有個溫暖的家一個機會

      刪除
  10. 愛姐真係好有愛心 , 祝福黑貓永遠幸福快樂~!!

    回覆刪除
  11. 可幸人間充滿愛小浪浪終有棲身地方

    回覆刪除