2015年10月9日 星期五

香港遊2015 — 吐米、泡泡、力力

吐米媽知我返o黎香港,邀請我去佢屋企探佢家三貓,咁另一位五寶媽見到就話想再encore探貓

咁約實呢晚成事,大家約係康城站等,吐米媽先帶我哋去佢會所餐廳食飯先



一入屋就見到吐米(Tumi)同泡泡(Bubble)

唔算怕陌生人,有零食就更加好快混熟啦












五寶媽帶咗鴕鳥肉、雞肉俾貓地食

唔知係咪美短特別為食,好鍾意偷嘢食




怕鬼咗佢,收埋晒啲嘢先

吐米(Tumi)



泡泡Bubble 



吐米媽屋企幅牆放晒貓架,好鬼正o架




Tumi媽仲有隻曼基貓力力(Chocolate),好鬼怕人,吐米媽格硬捉佢出o黎招呼我哋



一放低佢就貓咁腳搵路走了


吐米、泡泡續繼招呼我哋啦

 









8 則留言:

  1. 好好呀,真係唔怕陌生喎,吐米個肚腩仔好得意

    回覆刪除
  2. 呢兩隻貓咪真係好靚呀 , 睇得出佢個主人好錫佢哋呢~!!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我家Marble仔都有粉紅色肉球,不過有啲混咗灰色

      刪除