2015年10月11日 星期日

香港遊2015 — 玩自拍

呢日三家姐跟啲friend番咗大陸玩兩日,又無約貓友,變咗孤兒仔,好鬼得閒

阿姐有個高中同學,同男友仔o黎咗香港玩,阿姐見佢同學仔係facebook度post玩自拍o既相,阿姐又話要玩,約咗旺角呢間自拍店

















呢一間唔算多造型選擇,所以玩咗一個鐘,影咗好少相就走了

影完相原本等個朋友收工一齊去食Tea,但朋友媽媽入咗醫院,要趕去醫院睇睇,好彩伯友無咩大礙

先去太平道啲寵物用品店搵木天廖粒,但搵唔到,行入去新世紀廣塲,見到阿姐鍾意o既Minions





再經花墟行去太子





 我帶阿姐去金鳯据扒




食飽阿姐話唔想再行,所以就搭港鐵先去荃灣,去爭鮮買定兩個三文魚生飯,表哥見佢阿娘去咗旅行,搵friend食埋飯至返o黎,呢晚同阿姐各自煲劇,hea住邊煲劇邊食魚生飯,直至瞓覺,阿門



12 則留言:

  1. 自拍係咪好玩過俾人拍? 我覺得自拍冇咁難為情 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 自拍o既好處係,做咩post都無人知,無人會笑,不過好似著婚紗咁,就下身靚靚,個頭就掃把囉,除非自己都可以搞得掂個頭同個粧囉

      刪除
  2. 玩自拍又真係好好玩 , 呀姐都好多造型 , 個個都好可愛呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係啲年青人影得意啲啦,不過我呢個肥師奶都得意o既,哈哈

      刪除
  3. 哈哈,著公仔衫好搞笑,妳同阿姐好以大細路咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 自拍嗎,唔怕俾人笑,我呢個肥師奶扮熊都得意o架,哈哈

      刪除
  4. 回覆
    1. 我以前係去金鳯食,所以都係繼續去金鳯食,而且好抵食,平過波士頓,好食過莎樂美

      刪除