2015年10月20日 星期二

香港遊2015 — 糖糖

呢一日,Pat契媽煲咗湯,返工前攞過o黎俾我哋,仲陪契媽去茶餐廳食個lunch,之後返上樓hea到夠鐘,同阿姐去將軍澳約咗糖糖媽

糖糖媽又係早期Yahoo Blog o既Blog友,佢只養咗一隻貓囡叫糖糖,因為糖糖哥想養貓,所以去貓義工度領養的

某一次返香港時,只跟糖糖媽食過飯見過面

糖糖都唔算好怕陌生人




糖糖跟我情深一吻呢


原來之前一日,糖糖媽同糖糖哥都有去荔園,不過撞唔到,糖糖哥好叻,贏咗隻大馬騮公仔,糖糖哥除咗馬騮公仔件衫比糖糖著,迫到爆,好搞笑

 
之後等埋糖糖爸放工,同埋糖糖哥一齊落商塲稻香食飯,阿姐話呢兩日已經食咗三餐稻香,哈哈

呢日七月一日回歸假期,我都唔敢約貓友啦,芬契媽就丟低老公出o黎陪我哋去尖沙咀文化中心Cafe Muse食Brunch,我每次返香港,芬契媽都成日出黎陪我,佢同阿Pat真係我o既好姊妹

食完Brunch過崇光行一陣,阿姐話想去深水埗玩具街買嘢,其實之前行過已經睇啱,不過見唔急住無買,見仲有兩個幾星期就走,就去買啦

阿姐鍾意呢個,芬契媽爭住俾錢,預早送定比阿姐出年大學畢業


買完嘢,又行吓高登,去西九龍中心行舖頭仔,阿姐好鍾意行o架


啲羊毛貓,拮得好鬼靚











行完上food court 坐吓買啲嘢食,最後打道回府

表哥呢日又早返o黎,我哋就call外買pizza餐食




16 則留言:

  1. 哎呀, 我尋日響附近呀, 無上去睇tim!!d羊毛貓好鬼死靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳意思話妳係深水埗? 啲羊毛貓真係拮得好靚

      刪除
  2. 糖糖好靚仔呀
    阿姐出年畢業啦?時過真係過得快啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖糖係女仔o黎o架,係啦,話咁快就四年了,明年五月畢業了

      刪除
  3. 糖糖著起衫仔成個阿諾舒華辛力加咁大隻haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 糖糖: 人家係女仔,哥哥搞到我變大隻佬,佢真係衰

      刪除
  4. 羊毛貓真係做得維肖維妙呢~!!

    回覆刪除
  5. 話咁快阿姐出年就大學畢業囉。

    回覆刪除