2015年10月18日 星期日

香港遊2015 — 荔園

呢日阿姨(阿姐阿姨,即係我個妹)放假,阿姐見阿姨鍾意睇戲,話同阿姨去睇戲,不過係阿姨俾錢,哈哈

一早訂咗飛去海威戲院睇“三藩市大地震”,等阿姨瞓醒,先去尖沙咀,阿姨鍾意飲茶,去咗稻香飲茶,其實阿姐唔鍾意飲茶,不過我哋仲有好多時間,唔知點打發


睇完戲,我提議搭小輪去中環,去荔園行吓,連阿姨都話good idea











玩掟階磚,攞到二排綠箭





阿姨話玩射籃球



比我射入一球,贏咗隻細馬騮公仔,幾叻 
















三家姐當日都係喺香港區開工,森表哥就係灣仔返工,所以我哋走時call佢哋去灣仔稻香打邊爐,先到先等

去搵電車坐


其實阿姨唔鍾意打邊爐,但阿姐就好鍾意,就當我就完妳飲茶,妳就番我打邊爐啦,嘻嘻





12 則留言:

  1. 去荔園有冇鈎起D回憶呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小小啦,我覺得最經典都係掟階磚囉

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實嗰陣都覺得天奴好瘦,應該成日食唔飽

      刪除
  3. 反而我響香港但無去到,當時太細個對荔園無咩印象,但記得有餵過大象。咁你今次有無餵假象?返得黎好合時!

    回覆刪除
  4. 我都有去呢度玩 , 不過嗰日好熱呢~!!

    回覆刪除