2018年1月16日 星期二

南怡島

第二朝我哋只係去咗民宿附近間便利店買麵包、三文治、咖啡做早餐,因為姨甥女安排咗兩日包車兼導遊去玩

上咗車我哋就向南怡島出發,要去搭船呢






 








 週圍都見到呢種松鼠





有好多魚





週圍都見到有紅葉



邊行見到有小食都買o黎試



見到有隻孔雀呢








除咗紅葉,仲有變黃的銀杏樹






























 連個厠所都好有個性






精品店內可愛嘅精品









連鴕鳥都有


南怡島真係好靚,地方好大,都未行得晒又要走了,原路行返去碼頭等船,返到公園入口前,遇見嗰隻大孔雀,有個大叔請佢食嘢,好為食喎


當大叔行開,我行埋去,佢見我無嘢食就唔睬我,後來我問三家姐攞咗俾阿B 食個麵包引佢,佢就埋 o黎攞食,佢真係又為食、又現實


 等上船呢






10 則留言:

  1. 大鄉里, 唔識呢個景點, 想問下個度多唔多人去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日係閒日都好多人去喎,仲要係韓國人呢,呢度好值得一去

      刪除
  2. 包車>>>good idea!! 尤其帶住個小朋友,跟團都唔多方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要去遠既地方,我哋又多人,當然包車比較著數同方便

      刪除
  3. 我上次無上船去南怡島,但就去左法國村。南怡島又幾靚喎。

    回覆刪除
  4. 韓國咁大咁多靚景, 真係要去多幾次先得

    回覆刪除