2018年1月23日 星期二

Chewy 入室 1 週年

話咁快Chewy 已經o黎咗呢個屋企一年,因為佢生得太靚,令阿姐都忍唔住要帶佢返屋企,當公主咁錫








我哋回顧吓佢初o黎 時候,一入屋就入厠所沖涼,我覺得佢係驚到不知所措


初時成日匿係床下底





雖然驚人,但一抱起佢,佢都會好柔順





阿姐就錫晒佢啦,自己食嘢都攞入房陪個女食


絶育後更加黐阿姐







佢都算快趣可以埋啲舅父堆



佢係一隻愛玩嘅貓




至從阿姐搬走後,佢反而無咁黐人,黐人都要係限定時間




好鍾意佢條尾


來了半年後



百厭週圍匿,成日要人週圍搵





每朝都同啲舅父一齊等食早餐



5 月時同 8 月時嘅身型



但其實佢到依家都仲係驚驚哋我哋,係走廊時佢會最戒備




一驚就匿係床褥後面






靚女即係靚女,影相真係好上鏡





可惜係,佢又成日都無儀態,哈哈


希望佢住耐啲,會唔再驚我哋,其實佢都知道我哋好錫佢,可能仲係有啲陰影啦



16 則留言:

  1. 好靚女呀!
    而家仲認唔認得佢媽媽?

    回覆刪除
  2. 俾多些時間佢,好快會投懷送抱。

    回覆刪除
  3. 原來咁快就一年啦!希望佢更加習慣同人相處,再少啲戒備。

    回覆刪除
  4. 係啦,咁快一年。我覺得Chewy 靚左啊,對眼柔和左,嘻嘻...
    亞姐食野都搵佢一齊,真係好鍚Chewy 啊~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶得佢返屋企就一定錫,可惜唔多見,驚咗阿娘

      刪除
  5. 吓.....乜 Chewy 入室一年架嗱??????? 時間過得真係快

    回覆刪除