2018年1月18日 星期四

無暖氣的日子

星期六見天氣凍凍地就打邊爐,每次係屋企打邊爐,仔仔爸都要開大啲個窗,有啲冷風吹入o黎,話咁至有風味喎


打完邊爐,臨瞓覺時都覺得唔對路,原來無咗暖氣呢,不過嗰晚冚住張蠶絲被都ok 嘅

但星期日全日就凍咗好多,屋企無暖氣真係好惡頂,因為我住呢個政府樓,都算係好早期建成,啲設施係差啲,週不時無熱水,外面唔算凍時,啲暖氣就勁到死,都外面好凍時,啲暖氣又唔太熱,真係比佢玩死,所以我哋必定有電暖爐係屋企

我坐係電腦枱前,要搵個細暖爐咁對住自己,連沖涼都要搬個暖爐入厠所至沖到涼


見到Chewy 係我張床度瞓,凍到卷成貓餅,即刻幫佢冚番張被


其實咁凍通常都唔會出街,不過仔仔爸話啲貓罐頭就o黎食晒,要去入貨呢,又先去Food Court 食咗飯至去買罐頭,今次唔食魯肉飯同臭豆腐了


嗰晚真係超凍,仔仔爸攞多張毛毡冚,睇Marble 仔幾醒,第一時間去取暖


閂咗燈,各貓各自搵地方瞓,最醒目都係天師仔,佢一定返佢自己間“房”瞓,即係個入牆櫃裡面,見Charco 仔依然係梳化瞓,都只可以幫佢冚吓毛毡


我瞓落床無耐,奇哥仔跳上床搵我,我打開張被,佢竟然走入o黎瞓,嘩好正呀





天師仔你係見到唔抵得要同仔仔爸投訴嗎,哈哈



半夜見到Charco 仔同Chewy 係床尾度瞓,其實好多時Charco 仔都係瞓係我床尾

嗰晚我用咗個油壓式嘅電暖爐,都覺得唔夠暖,所以第二晚我就摷咗阿姐以前讀大學住宿舍時買嘅電毡,冚多張係面至覺得暖,呢晚奇哥仔一樣有捐入o黎被竇同我瞓呢

佢哋係好鍾意呢,定係貪新鮮呢﹖







到星期二放工返到屋企,已經有番暖氣,咁毛毡、電毡可以收埋了,不過奇哥仔都係鍾意上床瞓,呢幾晚佢亦都有捐入被竇同我瞓,雖然只係陪得一陣,但都好過無



18 則留言:

  1. 哈哈﹗乜都出齊,嗰邊咁凍,屋企冇暖氣真係好難頂。
    好凍嘅時候,小黑都鍾意入被竇同我瞓,其他就唔制㗎,慌死俾我老笠咁﹗貓肉暖袋,嘩~暖到呢~ XDDD

    回覆刪除
  2. 無暖氣真係勁難頂, 之前無咁凍, 我以為自己頂得住, 結果瞓到半夜凍醒左 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二晚可能個窗又閂貼,一路瞓都覺有風吹入被入面,真係勁凍

      刪除
  3. 美國大風雪,小心保暖啊~

    回覆刪除
  4. 我地早排都係有啲類似問題,仲連車都C埋火,仲要係-35℃度嘅日子,好在都已經成為過去。不過今個冬天堅係凍,大家都多保重。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年冬天真係凍咗好多,見比起往年早落雪,仲要已經落過幾次就知啦,希望到二月唔好咁凍同咁多雪啦

      刪除
  5. 回覆
    1. 我唔敢攬實佢哋,怕佢哋反感,佢肯黐住我比我摸住佢哋瞓都已經心滿意足

      刪除
  6. 你嗰度咁凍, 冇暖氣真係好難頂, 好彩你乜都有齊哂
    你咁多個貓肉暖爐, 冬天大被同眠最正 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢哋捐晒入被竇同我一齊瞓就正喇

      刪除
  7. 細過時都試過同貓貓訓,都係冬天時佢會走入被竇訓,暖立立架。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 每年冬天,都只係會打一、兩次邊爐

      刪除