2018年1月10日 星期三

掛住Meow Meow

記得Meow Meow 初來時,成日匿係房,唔敢行出去





因為成日有貓係門口昅實佢


又會入房昅住佢






困得係房耐一定會悶,慢慢走出房探索,先去隔離房八卦






之後係我間房,不過有時係我抱佢入我房







開始八入厠所






再到厠房






有時佢仲會走入o黎房搵我呢






總知每晚都會不斷咁探索






臨走前嗰幾日,已經好大膽走出去廳度散步,佢成日想“了”開個入牆櫃隻門,索性打開門等佢入去八

















仲可以近距離同其他貓食嘢


Meow Meow 係我屋企期間,每晚都係同我瞓的,初時只會瞓係我枕頭旁邊


後來天氣開始凍,佢先至瞓上被面黐住我瞓


佢仲等我上床一齊瞓呢


Meow Meow 原來有舖“啜被” 嘅習慣,啜到張被都濕濕地



佢亦慢慢唔太怕其他貓嘅接近




陪咗Meow Meow 瞓咗兩個星期,突然無得再同佢瞓,真係好唔慣,真係好唔捨得佢,好掛住佢呢😹😹



6 則留言:

  1. 見到佢個樣楚楚可憐, 俾我都會唔捨得

    回覆刪除
    回覆
    1. 每一隻係我家住過的貓,我都唔捨得

      刪除
  2. 同 Meow Meow daddy 多 d 聯絡, 叫佢影多d Meow Meow ge 相你睇, 以解你相思之苦 XP

    回覆刪除
  3. 做奶媽那心情我好明白,我都成日掛住Cola!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所有同我相處過的小動物,我都會好掛念

      刪除