2018年1月7日 星期日

Meow Meow歸家了

原本Meow Meow 老豆係星期四晚會返到紐約的,但因為星期四嗰日一早就開始落雪


雖然只係落咗大半日,都起碼有6 吋雪








但之後嘅氣溫勁凍,雖然阿Wang 可以如期係香港出發,去台灣轉機返o黎時,紐約JFK 機塲封咗,飛機無得降落,架機飛咗去芝加哥,仲要係機塲等咗24 小時至飛到返o黎,所以佢尋日下午至返到紐約,佢一落機無返屋企,去咗佢阿姨屋企住咗一晚

今日中午我哋就帶Meow Meow 去接阿Wang 再車佢哋一齊返屋企


Charco 仔︰好行夾唔送喇

一出門口又喵喵叫


上咗車想打開小小個袋口比佢,但佢要走出o黎





又走去後面八 



要佢坐定定呢

我依家至發現原來Meow Meow 對眼係鴛鴦色的呢,可能平時屋企燈光太黃,真係睇唔清楚



係阿Wang 阿姨樓下等阿Wang 落o黎,阿Wang 行埋車頭時,Meow Meow 見到即刻跳上車頭,佢真係認得個老豆,好緊張呢




咁比阿Wang 同佢坐,比Meow Meow 黐吓老豆,好乖呢




佢一返到屋企就週圍八





佢認得屋企,感覺佢返咗屋企自在好多

同阿Wang 傾多一陣都唔敢再留咁耐,比阿Wang 同Meow Meow 休息吓,而且我都唔捨得
Meow Meow 呢


17 則留言:

  1. Meow Mewo 返到自己屋企, 當然開心自在好多 ge
    嘩~~ 好大雪, HK新聞都有講, 見到都 feel 到巧凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢返到屋企咁開心,我都戥佢開心呢,佢老公當然最開心啦
      呢幾日真係好凍呀,希望唔好咁凍啦

      刪除
  2. 又係WO....之後幾編Blog文都唔覺Meow Meow 對眼係鴛鴦色,好特別啊~
    點解會鴛鴦色ge? 天生定 mix 左所以鴛鴦色啊? 好似卡通片d 有魔法的貓呀,又靚女又特別~

    回覆刪除
    回覆
    1. 白貓啲基恩會係有鴛鴦眼的,除咗鴛鴦眼,仲會有耳聾,有人話如果啲白貓無鴛鴦眼,就會係耳聾,唔知真唔真
      鴛鴦眼又真係靚好多呢

      刪除
  3. 俾我都唔捨得
    希望朋友 Wang 好好照顧佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 白貓每晚陪我瞓,真係好捨得呢
      已經教佢點照顧佢,希望佢會聽會做啦

      刪除
  4. 我好耐以前都有著過隻白貓(估計佢媽媽係有咗然後被遺棄),嗰隻白貓算係難得嘅有一對藍眼睛,聽力亦ok!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁即係白貓未必一定係聾的

      刪除
    2. 咁妳收養白貓之後,係咪生咗貓仔﹖

      刪除
    3. 屋主同我收養咗白貓細佬同佢嘅黃貓家姐,想佢地有個伴,當時佢地每日都出街玩,到我放學返屋企,佢地就會返屋企。有時佢地食飽後又會再出去玩,不過有次白貓出咗去就無再返黎,我地搵唔到佢,估計佢本身咁靚仔俾人收養咗。

      刪除