2018年1月26日 星期五

食韓牛

等上船


有可愛狗仔



入島前我哋企船下層,回程我哋上船上層睇風景










係船上面見到有人玩呢個,之前阿Pat 同姨甥女都話想玩


上咗岸司機導遊帶咗我哋係附近食辣雞窩




仲叫咗個冷麵


食食吓見到有隻貓仔走咗入o黎,但好快就有人o黎帶走咗,我當然要跟埋出去睇吓啦

就係呢隻得意黃貓仔呢


後來個大叔放咗隻貓仔係樹上面呢個貓墊度就行開咗
 


 隻貓仔唔鍾意係樹上,想落地,好彩我接住佢,唔係實跌屎佢



好百厭呢,唔睇實佢,佢跑出去會比車撞到的,我等佢主人抱佢走,我至返入餐廳


我坐坐吓望出窗外又比我見到啲嘢,我又走出去睇吓,原來仲有另一隻貓仔


叫極佢都唔睬,後來佢同隻黃貓仔一齊玩





終於影到佢個正面,三色靚女呢


影住呢個高台,係玩“苯豬Jump”的,不過唔見有人玩


呢個就係之前條片啲人玩“Sir”過南怡島嗰個高台


之後我哋去咗呢度






姨甥女Book 咗玩呢個





不過都係姨甥女同阿Pat 去玩,我哋就坐係度等佢哋




佢兩個一邊踏邊影風景


 差唔多夠鐘,導遊小姐車我哋去另一個地方接佢哋


之後導遊小姐車我哋去食韓牛











姨甥女平時連魚生都唔食,佢竟然要叫生牛肉食,仲話好好食,真係吹漲


我就點咗個大醬湯試吓




我唔食牛,就點啲豬肉食,同埋食燒皇子菇


食飽就返民宿攤抖




10 則留言:

  1. 記得韓牛都幾貴下
    個兩隻小貓好似好瘦咁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔覺好瘦,都ok 啦
      幾多錢唔知,唔係我埋單

      刪除
  2. 隻黃貓仔細細隻,好可愛呀!貓貓細個就係咁,唔知危險,真係睇少眼都唔放心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個大叔將係放上樹都唔啱啦,又唔睇實佢哋,佢哋真係好危險

      刪除
  3. 你跟一日團去? 你真係有貓緣呀,去到邊都有貓貓玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係包車去的,我哋人多,包車又抵,唔駛煩
      係啦,見到貓好開心

      刪除