2018年1月28日 星期日

普羅旺斯村

另一日,姨甥女晨咁早去地鐵站接埋我好姊妹阿芬,佢自己搭零晨機o黎Join 我哋一齊玩,等齊人起身,呢日我哋繼續Book 咗包車,我係門口等車期間,其實之前一日都已經發現民宿對面間住宅門口放咗啲水同兜,我估係有人餵流浪貓,呢朝發現放咗新鮮嘅乾糧


最後都比我發現貓跡



 導遊小姐部車o黎到,先車我哋去食早餐,姨甥女話要食鮑魚粥, 導遊小姐就車咗我哋去呢間,話呢間老字號





 呢間真係唔錯食,碗鮑魚粥真係一片片鮑魚片,姨甥女話佢之前食過嗰啲連鎖式店嘅鮑魚粥只有鮑魚粒,仲要好少,差啲搵唔到啲鮑魚粒,呢間啲粥味道真係唔錯,只係我唔鍾意食啲咁“杰”

之後我哋就去咗普羅旺斯村行吓,又係姨甥女指定要去景點 



有兒童遊樂塲,阿B 玩得好開心




唔知係咩嘢生果




































 其實呢日只想去普羅旺斯村同夜晚去食海鮮之外,我哋都無特別安排,導遊小姐問我哋想唔想去行公園,但我哋都無興趣去,之後我哋去咗Outlet,係Outlet 超市仔行吓



 想話先食嘢,原本搵咗間韓餐廳,但入到去個待應好似唔想招呼我哋,猛話所有嘢都係辣的,但我見佢門口個Banner 啲相有啲嘢係唔辣的,既然人哋唔想招呼就算啦,後來我哋去咗隔離食漢堡包,後來導遊小姐泊好車o黎搵我哋,我哋講咗個待應事佢知,佢話點可以有呢啲咁嘅服務態度,走去話個待應,仲要個待應過o黎同我哋道歉



 其實我哋對行Outlet 興趣都唔大,佢哋話想去買零食手信,所以我哋唔行Outlet,導遊小姐就車我哋去咗大大型超市買嘢,佢哋買到停唔到手




 之後我哋就去魚市場挑seafood





姨甥女話要食生八爪魚,又係話好好食,好變態呀佢

 


去到魚市場食長腳蟹都好似係指定動作



 食完行出去時,見到有貓,我比零食佢食,佢唔食呢,梗係食慣海鮮,零食呢啲cheap 嘢唔啱佢胃口啦




 咁呢一日就咁玩完,返去瞓了


14 則留言:

  1. 生八爪魚係好好食架,食落口八爪魚會啜住個嘴,好攪笑咁.....XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 個啲八爪魚都切得好碎,都唔係好覺啜住個口

      刪除
  2. 我無勇氣食呢D生八爪魚

    回覆刪除
  3. 個侍應係咪英文唔好所以唔想招呼遊客呀。。。不過,你地都醒目,無謂同佢糾纏。

    生嘅八爪魚睇係驚過食,食落其實都幾鮮,但食完覺得好“朗”胃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個待應都講得幾句,唔算好差,不過真心覺得佢唔相招呼囉,佢黎到又躹躬又say sorry,都只有算啦,我心諗佢一行開,個心可能狂X我哋都唔定

      刪除
  4. 生八爪魚我真係唔敢試, 好殘忍咁

    回覆刪除