2018年1月1日 星期一

探貓貓

我姑仔知道阿Pat 掛住Bubble,所以約我哋星期六去佢屋企開餐,仔仔爸嗰晚先去接阿Pat,再o黎接我收工,出發去長島我姑仔屋企,當晚仲約埋姑仔一啲同事,我哋之前都已經見過

我姑仔一早已經講咗Bubble 怕陌生人,預咗去到佢屋企Bubble 都唔敢出o黎,我哋去到時,Bubble 已經匿咗係樓下床下底,所以阿Pat 想親親Bubble 都唔得了



而Nicole 就無咁怕陌生人,但當晚見咁多人,佢都有啲驚驚,其實佢已經算叻,都無話特別去匿埋,除非太多人哄埋去








開始開餐


仲有阿姐表妹整嘅Creme Brulee


後來Nicole 返咗落樓下梳化陪爺爺嫲嫲,我臨走前去摸摸佢



今年紐約好早就落雪,截至尋日,都已經落過四塲雪,好彩每次都唔算落得好嚴重


呢幾日又落雪,天氣又勁凍,之前阿姐返o黎執嘢,無執到件羽裓走,康州比紐約更加凍,所以尋日特登攞嘢比阿姐,見吓阿姐,順便要見吓我嗰兩粒孫女

之前一日落過雪,所以週圍都係雪


之前阿姐門前個裝飾,阿姐幫佢帶咗聖誕帽


 未入屋已經係窗口見到貓



兩隻貓都唔太怕生

媽媽Macy








 囡囡Mittens





初初公公抱抱唔係幾肯,後來覺得抱得舒服呢




Macy 去便便,阿姐特登買呢個電動貓厠所,方便佢哋如果行開兩三日,都唔怕個貓厠所污糟,佢哋唔肯去,仲買埋定時餵食器、流動水機比佢哋


兩母女爭玩貓屋





又抱抱Macy



我哋上樓參觀,Mittens 又八掛跟埋上o黎


之後坐係梳化陪爸爸打機



後來兩母女又再爭間貓屋,不過Mittens 原來係去咬塊貓枛板,阿姐話佢好鍾意咬貓抓皮,有啲貓枛板已經比佢咬碎到無咗一忽



見男友仔打緊機,我哋出去行吓睇吓有無貓,不過天氣好凍呀,應該都唔會有貓係街流連


呢間屋裝飾得好靚


唉吔,有貓呀,初時以為係有貓無門口入,阿姐認得佢係嗰隻主人搬走咗遺棄佢,阿姐想收養佢嗰隻貓呀,佢可能見呢間屋門前無咩雪,又有張地毡,想取吓暖,佢好怕人,我哋行埋啲都想走,唉,見佢咁慘要捱凍,又幫佢唔到,真係好心翳,希望佢搵到個暖啲嘅地方,可以捱過冬天



之後我哋返去攞車,去Foxwood 賭塲搵嘢食,係屋前見到Macy 係窗前



Foxwood 賭塲





好大個酒櫃,由樓下嗰層伸延上o黎


康州嘅日落



我哋係呢間食墨西哥餐,黑蚊蚊好有情調












賭塲連住旁邊係一個Outlet,食飽我哋去行吓



因為只揸仔仔爸部車出去,所以要載阿姐佢哋返屋企,阿姐屋前開咗燈飾都幾靚


好彩假期無塞車,個幾鐘就返到屋企



12 則留言:

  1. Hello Ruby, 新年快樂,2018開心幸福順利喔 ^^
    Nicole 好得意呀,肥肥咁,好卡通。
    阿姐間屋好大啊,門內外個公仔好得意呀,落雪好冬日feel。香港時涷時熱,麻麻地的冬天呢....>m<

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year,Nicole 真係肥得好可愛,今年好似好多雪,其實我好怕凍,亦到希望唔好咁多雪同凍啦,唔係啲流浪或者野生動物都好慘的

      刪除
  2. Happy New Year!
    爭間屋, 兩母女都無情講, 可以開套貓屋風暴 XD
    唔明D人點解要搬就遺棄貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後間屋比佢哋拆咗啦,哈哈
      棄貓啲人真係好衰格

      刪除
  3. Happy New Year!!

    Macy & Mittens好乖又好靚女呀,阿姐都好鍚佢地呢,買定哂家居野招呼兩隻新主人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,阿姐好錫佢哋架,帶得貓返屋企就要錫晒、縱晒佢哋囉

      刪除
  4. 2粒孫女都好叻!無匿又可以抱抱~
    見到被遺棄貓咪真慘,一向有家要露宿自己搵食,真係好難捱,呢D主人真衰,一定有報應呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋唔太怕人,仲愛摸摸
      見到隻貓要捱凍,真係好心痛

      刪除