2017年12月29日 星期五

去狗塲做義工

呢個星期六,約咗個Facebook 友去錦上路某一個狗塲做義工,呢個Facebook 友從來未見過面,見佢有時post 相話去狗塲做義工,所以一早相約佢如果我返香港,要帶埋我去

我都好鍾意狗,而且覺得唐狗好可憐,成日比人歧視,其實唐狗又忠心,又可愛

當日約佢係錦上路西鐵站等,我怕我遲到,我預早咗時間出門口,我仲早到半個鐘,咁我就去站外行吓



差唔多夠鐘,我行返入站內搵人相認,原來已經有幾個義工係度等緊,我哋一齊再等埋其他義工就出發去狗塲,其實狗塲離西鐵站都唔係好遠

當日都有成十幾個義工去幫手,去到狗塲Facebook 友Faye,叫我換番個腰袋,換對拖鞋或者係水鞋,先帶我入其中一個狗房,好多狗狗呢



開始幫手清潔,Faye 同另兩位義工幫手洗地,我都要負責洗狗兜、刷走啲水,Faye 好錫住我,只叫我玩狗,所以其實我都唔係幫手做咗好多嘢


我覺得啲黑狗特別乖、特別嗲,呢隻狗我一唔摸佢,佢就用手抓我隻手要我摸佢呢,真係愛屎佢









 佢哋每個狗房個名都好可愛










義工派零食,啲狗狗好開心呢



呢幾隻係熱情班裡面嘅狗狗,不過我覺得佢哋怕人,但都唔熱情嘅


清潔好晒啲狗房,就開始準備帶狗狗去散步,比狗狗去大小便,因為狗狗眾多,要分好幾次至可以帶晒所有狗狗去散步



我帶呢隻叫小寶



每個人個腰袋都袋住好多張報紙,每次狗狗大便完就要包好狗糞,放係路邊,其中幾人會負責收集呢啲狗糞,我係其中一個


又準備第二轉





傷殘嘅狗狗都要帶佢去呼吸新鮮嘅空氣


佢係阿矇



走第三轉,我只負責收集狗糞


呢啲係狗塲附近部份民居嘅狗狗,我哋行過佢哋都會吠叫




 有義工帶咗啲小食、糖水、水果o黎大家分享


啲資深義工真係好錫啲狗狗


最後一轉狗狗散步


我帶住呢隻叫Jo Jo



返到狗塲,有義工已經開始為狗狗準備晚膳




其他義工都開始離開,我同Faye 都留到狗狗食飽至走




多得呢班義工,班狗狗至可以有人陪玩,有得出去散吓步,我都好掛住班狗狗,真心覺得佢哋好可愛,下次我返香港都要再去做義工,比狗狗感受到佢哋係好多人錫,係好得人鍾意的

我返到荃灣,自己去食咗個薯粉至返屋企





12 則留言:

  1. 我以前好怕狗架, 係狗哥改變左我
    不過對住太多狗, 我依然會驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗哥可以改變妳真好,我真係好鍾意狗,狗多都唔驚

      刪除
    2. 我同阿毛情況有啲似,本來好驚狗,後來比朋友家嘅3隻狗(2唐1狼)改變咗,仲會敢申隻手出去俾佢地咬住我件褸隻袖帶我去攞零食俾佢地。雖然見到陌生嘅大狗都仲有少少驚。^^”

      刪除
  2. 好有心返到香港也送暖給毛孩!!

    回覆刪除
  3. 好多人都唔鍾意唐狗,但我覺得唐狗都有佢哋可愛之處,我有朋友收養咗3隻唐狗,佢哋都好乖好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般人都覺得唐狗惡,其實唐狗真係好忠心,如果我養狗,我一定會養唐狗

      刪除
  4. 好多狗狗呀!!更佩服義工們

    回覆刪除