2017年12月3日 星期日

跟貓友去行山 (上)

之前都有講過今次返香港都無諗住打擾啲貓友,除咗一啲之前已經約實返香港一定會約見面的

自從係Facebook post 咗嗰張六合彩票之後,啲貓友就知我返咗黎,其中有幾個貓友相約去行山,問我有無興趣,行山咁健康嘅活動,當然要Join 啦

佢哋今次行山嘅地點係由愉景灣 — 梅窩

一早先食個靚早餐,至有力去行山


我哋約咗係地鐵欣澳站內等,因為我姨甥女係廸士尼做,佢平時買咗月票飛,佢當日又唔駛返工,話比張飛我用,但一定要去廸士尼出埋閘,至可以免扣錢,所以我要先轉廸士尼線,入廸士尼走一轉




齊人我哋先坐巴士入愉景灣


















當日愉景灣有個週日露天市集










我哋先搵間餐廳食埋Lunch 至起行




 食飽我哋一行四人,就開始踏入行山之旅




向梅窩出發,先進經過一啲民居






懶洋洋的村狗





 



8 則留言:

  1. 呢兩度我都只係去過一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 愉景灣我廿幾年前去過一次,嗰陣都無咁多屋苑

      刪除
  2. 原來有前傳,我都好多年無去過廸士尼。愉景灣就舊年去過行山。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為姨甥女係廸士尼做,唔駛錢入場,我先至會
      咁妳行咩路線﹖

      刪除
  3. 我未去過愉景灣呢,睇相覺得氣氛有啲似赤柱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上一次去係廿幾年前,嗰陣無咁多屋苑,以前只可以搭船去,其實都有啲似赤柱

      刪除