2017年12月1日 星期五

深水埗一日遊

呢日國慶補假,阿B 唔駛我湊,朝早同三家姐、姨甥仔去平台茶餐廳食早餐,可以過隔離買點心係茶餐廳度食



未到中午我就閃出街,搭地鐵返石硤尾行吓,我至細係石硤尾長大

經過我以前間中學


 去附近食我返香港第一碗車仔麵


我小時候住係白田上村


週圍去行吓睇吓,好多地方已經改建咗,都無o黎睇過









行返去娘家大坑東村,返去坐吓搵大哥攞啲嘢






之後行落深水埗,經過桂林街,去試吓好出名嘅合益泰腸粉,今日假期好鬼死多人


其實腸粉就一般,但啲麻醬就好好味,後來啲Facebook 友話因為落咗好多豬油,所以至咁好味,聽到真係嚇屎寶寶了


去西九龍中心行吓,幫阿姐搵啲小玩意



阿姐叫我幫佢搵啲有貓腳印嘅地毡,只搵到呢款


仲有呢啲小玩意


 約咗阿姐契爹個前女友出o黎聚吓,叫佢o黎西九龍中心Join 我,我哋去咗上海寶哥食擔擔麵


因為佢有朋友從元朗車佢出o黎,之後佢又跟番朋友車返元朗,所以食完個下午茶,好快就分道揚鑣

之後我就由鴨寮街經長沙灣道行出去太子,call 定另一個朋友去花園街Join 我





先行吓金魚街睇小動物



個Friend 終於o黎到,佢陪我行花園街,後來我哋去咗泰國人海南雞食晚飯,佢請我食飯話同我補祝生日


呢個朋友,真係識咗好多年,佢係我小學同學個妹,自細一齊係小童群益會玩大,雖然呢個朋友以前都唔係成日見,但每次見都好多嘢傾,咁啱呢個朋友當時放緊傷假,如果我有地方想去,佢都可以陪我去,可惜我要湊住個衰妹,搞到我邊度都無得去,嗚鳴

另一日,要繼續湊B,佢第一次疴屎比我嘆,臭到想嘔呀,差啲連件蛋治都嘔番出o黎呀,救命呀


嗰晚又係等埋姨甥女放工,去荃灣食雞煲,我哋都唔食得辣,但呢個我哋叫咗少麻少辣,味道都好好喎,後來加水叫咗少少嘢o黎打邊爐




18 則留言:

  1. 你今次返嚟嘅任務係湊B 😂😂

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 掃街正呀,人多一齊食多幾樣,仲正

      刪除
  3. 阿姐契爺個前女友。。。好複雜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,新朋友喎,妳好呀,阿姐係指我個女,即刻我家啲貓貓既家姐,即係我個女個契爺個前女友

      刪除
    2. 係呀,我係新朋友,得閒過來我度坐下。

      阿姐個契爺個前女友,即係另一個貓奴的前女友,是嗎?

      刪除
    3. 唔係,佢哋唔係貓奴,佢哋無養貓

      刪除
  4. 行程相當緊密, 俾我無咁好腳骨力
    我都食過個度啲腸粉, 我都覺得一般啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 少年時,成日都由旺角行去尖沙咀,而且我都習慣行路,當係運動

      刪除
  5. 好多年都未食過香港地道嘅腸粉啦,真係好想食下呀!

    回覆刪除
  6. 我食過合益泰的腸粉,其實D粉都幾厚,我覺得唔好食,食左一次,最後益左 ''大口仔''。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 少少辣我ok 的,呢個少麻少辣又真係幾好味

      刪除
  8. 深水埗多美食, 但合益泰的腸粉係名大於實, 唔好食又唔健康, 食一次怕怕!

    回覆刪除