2017年12月3日 星期日

跟貓友去行山 (下)

開始向山上進發





樓梯就唔多,但一直都係呢啲上山斜行嘅石屎路




 一直行,我哋會途經聖母神樂院,我哋順便係度抖抖、飲飲水、洗吓手面









抖完繼續行 ,其實當日都幾熱,都算行得幾辛苦




樹上有木耳


行埋呢條小路,終於見到樓梯落山





我估係蜂巢一個



 啲樓梯都好細級,要小心行



 終於行完全程,真係覺得腳又震,又少少軟,我哋行吓抖吓都行咗兩個鐘頭有多


帶o黎嘅水都差唔多飲晒,見到士多,先買嘢飲解渴

行出銀礦灣








貓友話每日日落前,啲義工會帶啲梅窩牛去銀礦灣,所以我哋先去Starbucks 坐吓飲杯嘢等梅窩牛出現


見已經過咗6 點都仲未見有牛出現,所以我哋決定去搵梅窩牛




大約有十二、三隻,貓友話比起以前少咗好多,佢哋仲話以前o黎過,見有牛B o忝






睇完牛牛,我就行去梅窩碼頭,搭船返中環,再轉船返尖沙咀




我哋去新開度小月食晚飯,等位其間,我哋去龍貓店行吓




我哋足足等咗成個鐘至有得入坐



今次同貓友行山,雖然係攰,但行得好開心,對小腿都痛咗幾日,如果下次再有呢啲活動,我都會繼續參加



12 則留言:

  1. 行山我都鍾意, 不過只限短程 hehe, 但都好多年冇行, E+可能連短程都頂唔頂 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯依家秋涼去行啲短程啦,運動吓吸吓新鮮空氣都好吖嗎

      刪除
  2. 行山真係好考脚骨力架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以揀啲唔駛咁辛苦既路線會比較好

      刪除
  3. 我其實不知幾鐘意坐船

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我都係咁話,不過如果可以揀啲唔駛咁辛苦既路線會比較好

      刪除
  5. 啲樓睇真係又窄又斜,俾我行多幾級都腳軟!^^"

    回覆刪除