2017年12月25日 星期一

聖誕餵貓貓

今日聖誕節,公司有假放,尋晚去咗阿姐個表姐屋企開聖誕Party


今年無咁多人去,所以食物預少啲,咁都幾好,無食剩太多嘢


每年聖誕如果去表姐度開Party,一定順便幫我姑仔預早慶祝埋生日,因為佢係Box Day 生日的


今年阿姐無出席,因為男友仔媽咪去康州探佢哋,上個月Thanksgiving 表姐都有開Party,但阿姐同男友仔去咗賓州探男友仔屋企人,所以都無出席,嗰次連波士頓二姑奶一家都有o黎,所以好多人,食物都特別多



每次開Party 都必定有蛋糕食


今日預咗唔會出去,不過中午時特登走去我舊公司餵貓貓

初時叫極都唔埋o黎


後來開罐罐,佢哋一嗅到味就走埋o黎開餐,連少見嗰隻黑貓都出現






其中一隻黑貓食飽就走埋一邊曬太陽




呢兩隻就繼續食食食




今日感覺有啲凍,所以一餵完貓就嗱嗱淋返屋企

最後送上應節聖誕貓貓一隻


祝大家聖誕快樂




8 則留言:

  1. 貓貓同人類都要普天同慶,大吃一餐 🍻
    聖誕快樂 🎄🎉⛄

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無大餐食唔緊要,啲貓貓要食多啲

      刪除
  2. 聖誕快樂!
    俾我係呢D節日一直掛C阿姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,掛屎我,可能要到1月尾至見到阿姐

      刪除