2017年12月23日 星期六

去High Tea、食蛇宴

通常星期五六日,三家姐都唔駛返工,除咗有特別Order,之前想約圓丸媽,一係就遷就唔到時間、一係約好又打8 號風球去唔成,今次無緣約圓丸媽見面,唯有等下一次啦

呢日圓丸媽話會去荃威花園“Lap 毛孩領養中心”幫手搞義賣,但我又一早約晒人,因為我有啲物品想話攞比圓丸媽去做義賣,咁圓丸媽話不如叫我自己去Lap 放低啲義賣物品啦

咁嗰朝三家姐就帶我搭巴士去荃威花園




一入到去見到有義工幫呢幾隻狗仔影靚相,但啲狗狗掛住瞓覺呢





放低啲嘢都唔敢留太耐,要趕返屋企接埋姨甥女同阿B 一齊搭地鐵去灣仔

我一早邀請我班好姊妹陪我去酒店扮名援去High Tea,除咗好姊妹阿芬o黎唔到,Kennis 同我細妹都特登攞假o黎陪我High Tea,原本約大家係灣仔地鐵等,但因為我要去交低啲義賣嘢遲咗,所以叫佢哋自己去萬麗酒店先


我哋擺烏龍,以為一個set 係兩人份,所以叫咗 2 set,但遲遲都係得呢一個,後來問吓至知自己搞錯咗,不過唔緊要啦,原來啲姊妹都唔係太愛食甜點,而且我哋都仲有點其他嘢食





餐High Tea 係我吹雞要食,難得大家咁俾面,呢餐當然係我埋單啦

之後唔記得係阿Pat 定姨甥女話附近有築地‧山貴海產,我哋就過去行吓

















行完就落下一層搭船去尖沙咀






一落船,姨甥女就話要去買Lady M,咁阿Pat 就陪佢去買,我哋係五枝旗桿旁等佢哋,開始日落好靚


以前香港一入秋就有蛇宴食,可能依家香港秋冬季越o黎越遲,所以佢哋話仲未有蛇宴食

三家姐、姨甥女知我想食蛇宴,週圍去問邊度有得食,姨甥女老豆話華員會已經出蛇宴,所以見今日橫掂個個都請晒假,就訂夜晚食蛇宴

等姨甥女買完餅,就行返去彌敦道搭巴士去華員會



因為訂咗一圍,所以叫埋阿姐契爺,我大哥、二哥、二嫂一齊食,好姊妹阿芬o黎唔到High Tea,佢收工o黎同我哋一齊食蛇宴


細妹做咗飲食業三十幾年,真係相識滿天下,每次去唔同嘅酒樓食肆食飯,好多時都會撞到熟人,今次都唔例外,撞番以前稻香個總廚,佢私人醒咗碟芥末魚皮,我都係第一次食,啲魚皮好爽口


之前係築地‧山貴海產買的日本蜜瓜清酒,唔好飲,阿B 望實Pat 契姨婆,想Pat 契姨婆比啖清酒佢“嗒”吓嗎,哈哈



食蛇羹點可以無呢啲脆卜卜






 



食完個個都話呢餐啲嘢好得,份量又足,好好味,價錢又唔貴,阿姐契爺仲要爭埋單,真係多謝晒,下次返香港要多啲搵佢出o黎食飯至得啦,哈哈

返到屋企都食唔落甜品,件Lady M 要留番第二日做宵夜



8 則留言: