2017年12月5日 星期二

又做外婆

係我返香港前,阿姐同我討論過Chewy 嘅問題,阿姐都驚我唔捨得Chewy,問我如果佢唔帶走Chewy,佢就自己係康州領養貓,仲話會領養兩隻,就算有殘缺都無問題,咁我當然會唔捨得Chewy 啦,唔帶走都好嘅,起碼Chewy 唔駛再次適應新環境

上次去康州探阿阻,睇過佢附近啲貓貓,其中有啲係流浪貓,我話叫佢收養嗰啲流浪貓啦,起碼唔駛佢哋再流浪,阿姐都話好

佢知道屋企附近有一隻係人哋搬走咗,被遺棄嘅貓,阿姐想嘗試用食物賄賂佢,想餵多佢幾次,睇吓可唔可以引佢返屋企,不過平時餵開佢嗰個鄰居話佢唔會同人熟



點知好快阿姐係網上睇咗個Post,話本身有餵開屋企門前三隻流浪貓,但自己身體唔好,希望三隻貓有家,其中兩隻係兩母女,希望可以一對領養

阿姐見到就即刻聯絡Post 主,話有興趣領養嗰兩母女,於是阿姐就揸大半個鐘頭車去接兩母女,去到時Post 主比咗兩個紙盒阿姐,要阿姐自己捉,阿姐話佢哋真係好純,抱佢哋入盒一啲難度都無,我話我以前同天師仔咁熟,捉佢入籠都唔肯啦,呢兩貓真係純得好交關

阿姐話囡囡係車上面唔想困係紙箱,佢竟然想破盒而出,後來阿姐唯有抱實佢


一返屋企就困佢哋係睡房,佢哋匿係床下底

前面係囡囡叫Mittens,大約三歲,後面係媽媽叫Macy,大約四歲






佢哋都好叻,好快適應新環境


兩母女都好鍾意呢張地毡呢

 


佢哋又愛望街






Post 主已經帶佢哋絶咗育,佢哋隻耳仔剪咗少少,真係只剪咗少少,所以唔係好覺




 我鍾意Macy 多啲,佢毛色靚啲,又肥嘟嘟得意啲


原本阿姐男友仔無話特別鍾意貓,只係阿姐想養就比佢養,但養咗呢兩隻貓之後,佢見Mittens 肯黐佢,佢話佢好愛佢呢








有時間阿姐會開門比佢哋出去望吓個後yard,佢哋好鍾意


如果計起上黎,Macy 係囡囡,咁Mittens 係Macy 個女,咁應該阿姐係外婆,我就係太婆,不過阿姐話算啦,唔好搞到咁複雜,當兩個都係阿女

Mittens 比較唔鍾意比人抱,依家佢哋一家四口,快快樂樂咁生活呢


講番阿姐同男友仔當初上網搵到呢間屋時,係個Post 啲相當中發現咗啲嘢,見到嗎﹖


後來佢哋直接去間屋度睇,前屋主比佢入屋參觀,我估阿姐想去玩貓就真啦





呢間屋好有貓運的呢

唔知幾時至可以去睇吓我呢兩個新外孫女呢



18 則留言:

  1. 恭喜﹗恭喜﹗
    街貓都咁肥嘟嘟~ =^,^=

    回覆刪除
  2. 仔仔妈一家都好有爱心😍

    回覆刪除
  3. 兩母女一同領養,好sweet呀!

    又,Post主叫阿姐自己捉貓有冇特別原因架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然唔想佢哋分開,本身都想養兩貓有個伴
      應該無,其實Post 主同貓熟啲,應該係佢哋去捉,不過估唔到兩隻貓都咁鬼純

      刪除
  4. 羨慕你同貓貓相處得咁好,我接觸的貓都只想咬我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家Charco仔唔鍾意人摸都會咬人,既然佢唔鍾意人摸佢太耐,咪唔好摸咁耐囉,其實都係要睇貓性格

      刪除
  5. Macy 真係好得意, 圓碌碌咁
    Mittens 好識冧哥哥 haha
    恭喜你又榮升外/太婆

    回覆刪除
  6. Macy好肥美呀!恭喜又做婆婆^0^

    回覆刪除