2017年12月11日 星期一

貓友、狗友聚

呢個星期我比較自由啲,除咗星期一要湊阿B,下午細妹休息做完針灸,順便買埋車仔麵返o黎比我頂肚,等埋三家姐放工返o黎,再一齊搭巴士入沙田,約咗我阿姨一家食晚飯,自從爹娘唔係度,得番阿姨最親,每次返香港一定會去探望孝順阿姨

第二日,細妹續繼休息,咁阿B就留番比佢湊,今日嘅節目就係約咗貓友食飯,佢哋知道我返咗香港,約我出o黎聚吓,咁比面,當然點都要抽時間出o黎啦

仲分咗下午、晚餐兩場,首先約個貓友係太子食過遲Lunch,去咗一間叫“小田田”,好有田園風嘅餐廳,呢位貓友曾經兩次o黎紐約出Trip,都有o黎我屋企探過貓,上次返香港時都有約過出o黎食Lunch





只得短短相聚一小時 ,貓友要趕返去教學,因為夜晚嗰餐都係約咗係太子始創中心食,無理由返荃灣之後再返出o黎,所以我又行去深水埗,去西九龍中心再行吓


約咗兩位貓友始創中心食上海嘢,其實我上次返香港,都係同佢哋同樣約呢間食,不過上次就有阿姐係度,仲嫌傾唔夠,仲去咗麥當奴飲咖啡繼續傾


食完貓友話叫甜品食,我話想食反沙芋,原來反沙芋係潮州菜式o黎,後來我哋揀咗高力豆沙,其實我都係第一次食,好味


另一日,三家姐唔駛開工,先同三家姐帶埋阿B落茶餐廳食早餐,係回鍋肉麵呀,我以前好鍾意食回鍋肉裡面啲筍o架


中午我搭地鐵去中環再轉船入南丫島,約咗個住係南丫島嘅Blog 友



 呢位Blog 友佢無養貓,佢係養狗,佢帶埋佢隻狗湯圓o黎碼頭接我



湯圓媽先帶我去“南丫島動物保護組織”,因為我攞咗啲嘢捐比佢哋義買,我仲幫襯佢哋買咗啲貓貓杜蟲藥


原本湯圓媽想同我o黎呢間餐廳食Lunch,因為呢間餐廳可以帶埋狗狗去,不過無開門,唔知係唔係閒日唔營業呢


所以唯有先帶湯圓返屋企,順道坐吓參觀吓,湯圓都有成十歲,我原先以為佢係一隻熱情嘅狗狗,原來唔係,原本湯圓媽仲有隻黑色唐狗芝麻,但舊年年尾已經去咗彩虹橋做小天使,都等唔到我呢個姨姨o黎探佢


之後湯圓媽帶咗我去一間餐廳食嘢





湯圓媽係2010年時,自費出咗一本“土狗不土”,寫出幾個養唐狗家庭嘅故事,包括佢自己早期養但已經去咗彩虹橋嘅唐狗豆點,本書最主要係道出,唐狗雖然外貎無名種犬咁討好,但唐狗都有其獨特嘅性格,呢本書所買出嘅款項,係全數捐出比啲毛小孩的,好有意義


湯圓媽就送我去碼頭搭船,我返到三家姐屋企,等埋姨甥女放工返o黎就去附近食晚飯





又另一日,姨甥女要去睇醫生無返工,帶埋阿B 陪佢去睇醫生都無再出去,我都係去買外賣返去一齊食,當日三家姐好早收工,所以約三家姐係樓下馬仔記食雲吞麵下午茶,返咗香港差唔多成個月,都係第一次食雲吞麵


當晚我又約咗另一個貓友飯聚,呢個貓友我都係第一次見,係已經有對仔女嘅靚女人妻o黎,佢又係知道我返咗香港,要求聚吓,靚女人妻係旺角返工,所以約咗係新世紀廣塲等,搵嘢食時,我見到有間百樂潮州酒家,話想食反沙芋,貓友都話未食過,所以問咗佢哋有無呢個甜品至入去食


都幾好食,又唔太過甜,不過我係電視上見到嗰啲好似比較黐黐的,係咪呢﹖

食完飯,我打電話問姨甥女話我係旺角,有無嘢想食我可以買番o黎,佢就叫我去朗豪坊滿記買榴槤班戟


阿B  係為食妹o黎,我比咗少少榴槤肉佢食,佢食完即刻走開,真係笑死我

到星期五呢一日,三家姐唔駛開工,但我就約咗個貓友係荔枝角等,上次我返香港時,只同佢食過Lunch,所以約定今次返香港要去探佢啲貓貓

佢先帶我去食豆漿粢飯做早點


之後佢帶我搭巴士去佢屋企探佢啲貓貓

前面嗰隻係金金,後面嗰隻係旺旺,其實我覺得兩貓好相似,有啲難分





呢隻係已經十五歲嘅阿花


呢隻係阿寶,比較怕人






最後阿花、阿寶都比我摸摸,好乖呢




影到四隻齊貓


貓友下午已經約咗人,所以我要走了

待續......



8 則留言:

  1. 行程相當緊密 ^^
    旺旺D姿勢令我想起我老細

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛成日湊住個屎o靚妹,有得未我free 吓,正

      刪除
  2. 呢個禮拜都幾好喎,可以約到咁多blog友見面!

    湯圓媽所做嘅真係好有意義! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛湊住個屎o靚妹,啲時間一定要用盡佢,係呀,要向湯圓媽致敬

      刪除
  3. 好犀利,南呀島都有 blog 友。行程緊密,連雲吞麵都無時間食,應該食多碗先返美國呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都有妳呢個英國Blog 友啦,唔知有無緣見面聚吓呢
      所以臨走前一日自己去食多一次

      刪除
  4. 南丫島都有Blog友好利害耶!

    回覆刪除