2017年12月7日 星期四

阿姐返屋企

上個星期六,阿姐因為有朋友生日,所以返o黎New York 一趟,依家佢多咗兩隻貓係屋企,唔可以好似以前咁,星期五放工就返o黎

阿姐同男友仔加另一個朋友,佢哋當日直接同朋友去慶祝,所以好夜至返屋企,佢個朋友都會係我屋企宿一宵,所以我哋一早set 定床比佢朋友

貓地先去試床






佢哋終於返o黎了,男友仔好開心,因為奇哥仔黐實佢


第二朝,人哋哥哥瞓醒,Marble 仔又去黐住人






朋友仔行開咗,男友仔又去黐Marble 仔


Chewy 又唔認阿娘,只係喺門口偷偷地昅阿娘




奇哥仔又去黐實男友仔


男友仔鍾意食點心,原本想去酒樓飲茶,但太晏開始多人等位,仲要有排等,所以我哋去咗食粥


之後就返屋企,阿姐見到貓地就去黐吓


阿姐要執啲嘢走,奇哥仔見到又去搞搞震



唯有抱開佢比男友仔,阿姐話奇哥仔成日黐佢男友仔,但又唔比阿姐黐


後來阿姐見Chewy 係我張床,就快快去黐吓個囡囡,Chewy 肯比佢摸吓了




阿姐臨走前,又黐吓隻肥貓



嗰日佢哋4 點鐘就走了,要趕返屋企陪貓,依家阿姐屋企多咗兩隻囡囡,變相返屋企陪我呢個阿娘嘅時間又少咗了,嗚嗚



15 則留言:

  1. 可唔可以下次帶埋囡囡探外婆?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗阿姐唔會咁做囉,上個月尾佢同男友仔返去賓州探屋企人幾日,情願買自動剷沙機、水機、餵食器係屋企,都唔會諗住帶返黎比我湊

      刪除
  2. Chewy喺房門口昅阿姐好可愛呀!

    唔緊要啦,好快聖誕,到時又可以再見阿姐啦!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕阿姐唔返黎,因為男友仔阿娘去探佢哋,所以都唔知幾時至再見

      刪除
  3. 西人都鍾意食粥真係好少見。 粥店有滷味食架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐男友仔好鍾意食唐餐,所以粥佢都ok,嗰碟係牛肚,唔係滷味,唔係間間舖有滷味賣

      刪除
  4. 好耐冇上黎, 多咗貢多喵, 真係開心熱鬧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,妳都成兩年無出Blog,妳的小朋友都已經幾歲了

      刪除
    2. 禾沒有小朋友, 毛孩去了彩虹橋後也沒再養LU

      刪除
    3. 點解唔養,將愛延續落去吖嗎

      刪除
    4. 禾都想, 但年紀大身體差, 租屋住 ,多種因素而却步!

      刪除
  5. 回覆
    1. 黐男友仔唔比阿姐黐,阿姐嬲嬲豬呢,哈哈

      刪除