2017年12月14日 星期四

8號風球

繼續之前....

貓友同我一齊搭車返葵興地鐵站,咁我就call 三家姐同姨甥女係邊,佢哋去咗荃新天地Uniqlo 買嘢,所以我就搭地鐵去荃灣Join 佢哋,之後去咗荃灣新開嗰間IKEA 度行吓,當日係星期五都算多人行,我哋買咗雪糕同熱狗食


之後我哋去新港酒樓飲下午茶,個烤夫好似食緊甜齋咁


之後我自己去伊利莎伯醫院探我另一個姨甥女,係四家姐個女,佢突然有糖尿病,已經住咗幾日醫院,今日至有時間去探佢,去到見到大家姐都係度,後來同大家姐一齊走,陪埋大家姐去搭車至去搭地鐵,搭地鐵時Call 三家姐問佢哋去邊度食飯,我話想食潮州嘢,咁姨甥仔話香車街街市樓上有潮州嘢食,佢之前試過都ok,所以我哋約係香車街街市等,行去IKEA 前都有經過香車街街市,三家姐話佢都甚少行o黎呢一邊

蠔餅我必點



仲有鵝腸


呢個糯米蒸蟹,隻蟹又細隻又無肉,可能蒸過咗籠,啲糯米硬挖挖,唔好食


食完飯行返屋企順路去松記食甜品,不過覺得差咗


到星期六,姨甥女同佢朋友一齊團購咗BB影樓相,我哋一齊搭地鐵去荔枝角

先影自己帶去嘅服飾,仲要係母女裝




揀咗兩個造型,呢個為食妹,要用嘢食至氹得掂佢


佢開始眼瞓,開始氹唔掂


後來攞個生日蛋糕出o黎,佢真係老實唔客氣係咁食
 

咁等埋姨甥女個friend 一家影完,我哋一齊過對面工業大廈嗰間程校長食台灣嘢,啲嘢又真係唔錯食






之後三家姐、姨甥女就搭車返屋企,當晚我又係約咗另一個貓友係荔枝角等,所以我又週圍行吓,見到一楝工廈全新裝修得好靚,入去行吓,裡面好多精品店舖




行向長沙灣方向,見到一隻舖頭貓,不過佢唔睬我



佢個樣似我孫女Mittens


夠鐘就行番轉頭,係巴士站等貓友,之前我托呢位貓友向另一位貓友訂購咗魚扒,約佢出o黎交收,當日佢仲約咗啲舊同事一齊食雞煲,叫埋我


我覺得個雞煲無我上次係一品雞煲嗰個咁好食


但條魚就好好味呀


到咗星期日點知打8 號風球,我原本約咗圓丸媽去西營盤某Cat center 幫手做義工,點知去唔成

瞓到晏一晏就落平台酒樓飲茶,平時酒樓有下午茶點心特價,但因為打風所以就無咗呢啲優惠



好耐無食過錦鹵雲吞了


夜晚嗰餐都係去平台食





呢個星期就報導完畢


10 則留言:

  1. 都好多節目兼唔使點湊B喎 hehe

    回覆刪除
  2. 水手裝好可愛呀,d 相一家好靚靚 ^^
    依家好多工廈食店都做得好出色呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友扮鬼扮馬好得意,好似妳成日都買唔同服飾比啲小朋友,佢哋都好得意可愛,我見一楝二廈有好多食肆,都好多選擇

      刪除
  3. 唔係你寫, 我記唔起今年有打風

    回覆刪除
  4. 小朋友好得意呀,影寫真,有很多造型呀。

    回覆刪除