2017年12月20日 星期三

轉新工

係香港玩完返o黎,我利用個幾星期試吓搵新工,見咗一份,無聲氣,所以就返番舊工,又見番公司外面啲貓

一返到去仔仔爸就餵貓








連續幾日都見灰貓係度等我哋o黎



某星期六仔仔爸接我放工,經過我公司對出街口嗰間公司停車場,見到有貓,當時更亭有人呼喚啲貓,應該係開餐比貓食呢




某朝早又見灰貓係度等我哋


 之後我返入公司,係窗度見到灰貓無走



某日見灰貓係窗外曬太陽呢




同日我收工時,見到黑貓呢,不過我身上無嘢食,我估我叫佢佢都唔會睬我o架啦



到星期一,我哋都會開罐罐,黑貓係度等緊呢







點知之前見嗰份工請我,所以我做多一個星期就返新工,以後就靠仔仔爸每朝返工前去餵佢哋

早連續兩個星期日,我哋都需要去入貨,入貓砂同貓糧,嗰兩日我哋先返我舊公司餵貓

第一個星期日,一開咗罐罐,黑貓可能嗅到味,好快就出o黎食,佢仲要每一罐都食試味






後來灰貓都來了





後來我哋去咗Food Court 食咗飯先再去入貨,又係魯肉飯



咁早幾日前嗰個星期日,一去到見到有水、有啲乾糧


我哋開咗罐罐,等咗一陣都唔見有貓出現


唔知係咪佢哋啱啱食飽乾糧,所以無出o黎,最後我哋唯有走了

又係去Food Court 先食飯,再去入貨


唔係魯肉飯就係臭豆腐


不過有時仔仔爸需要早啲返工,佢就無時間朝早去餵,好似今日咁,佢都係收咗工至去餵貓,仔仔爸一換咗啲新鮮水,灰貓就即刻飲


睇怕以後想見佢哋都係靠仔仔爸影吓相,同去開入貨至去餵佢哋至有得見



14 則留言: