2019年10月2日 星期三

臨近生日

上個星期,見Target 又有coupon,所以星期六等仔仔爸收工就去幫貓地入貨


入貨前先去Food Court 食咗飯先



Target 已經有Halloween 裝飾


到星期日,用coupon 去Wendy 食早餐


出門口時,仔仔爸攞埋相機,食完早餐,行過去World Trade Center,因為農曆年嗰陣,想入新翼度行吓,但無時間入去睇,所以今次走去行吓








仔仔爸又不停玩自拍了,暈


裡面除咗係商場,仲連貫Subway 站






仲連接其他商塲,及去New Jersey Path 車站



由Path trains 旁邊呢條伴有大型電子廣告牌行人道,就去到另一邊的商業大廈





行咗一陣,我哋就原路返新翼嗰邊


地下呢層有幾個小攤檔,見有賣立體賀咭,好靚好精緻








行完就行返屋企



週圍都係現代化建築,見其中夾住呢座舊式建築,但舊得嚟又好有特色


到尋日,係我生日,因為係正閒日,而且早個星期阿姐又已經請我去過旅行,所以叫阿姐唔駛返嚟同我慶祝生日,生日通常都會出街食,就行去唐人街食,但今次唔食唐餐,食秘魯雞,係早排至新開張的,之前仔仔爸見到已經想試



味道唔錯,係碗雞湯就偏咸


之後仔仔爸問我食唔食甜品糖水,就去咗附近間台灣餐館,買咗個竽圓水果汁返屋企食


行返屋企時,仔仔爸話去士多買啤酒飲,見自己生日,順便買張Lottery,試吓有無生日運氣,平時我都唔買Lottery的


返到屋企,仔仔爸就送上幾張立體賀咭比我,同今年情人節一樣,今次行一行World Trade Center,又比佢諗到買咩比我做禮物


除咗有生日禮物收,最開心就係呢日唔駛我煮飯,哈哈



16 則留言:

  1. 嘩,你哋 Food Court 的食物咁正架!有牛肚。
    祝你生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,好似係啲溫州涼菜,個Food Court 大部份都係北方菜式

      刪除
  2. Happy birthday 仔仔媽!祝心想事成,仔仔爸丶阿姐同貓地繼續錫到妳燶!

    同上,有牛肚,正呀!

    回覆刪除
  3. Belated Happy Birthday!
    阿姐預早同你慶祝, 正日同仔仔爸撐枱腳, 祝你哋永遠都咁sweet ^^

    回覆刪除
  4. so sweet~~
    有機會擺仔仔爸嘅作品分享下

    回覆刪除
  5. Happy Birthday!!
    其實仔仔爸都好SWEET, 卡都送幾張, 總之靚就買晒咁!
    希望你生日運令你中大獎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我不嬲都無咩抽奬運,所以一個字都唔中,預咗

      刪除
  6. Happy Birthday 仔仔媽 🎂
    永遠都咁開心,身體健康 💕

    回覆刪除
  7. 祝仔仔媽:生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  8. 仔仔爸玩自拍好潮!其實佢都好有心思好Sweet呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都玩自拍,我反而唔會
      同車爸爸比就差好遠囉,嘻嘻

      刪除