2019年10月24日 星期四

加州尋貓之旅 — 旅行前後

去加州前,阿姐返嚟嗰晚,阿姐帶咗啲零食嚟請貓地食

Mango 仔竟然唔食,不過平時食呢種零食,我係會“唧”出放係碟比佢哋食,Mango 仔都會食


咁天師仔不嬲都唔食呢種零食


Marble 同Charco 仔,仲有Chewy 都鍾意食







仲食到黐晒落下巴





旅行期間,阿姐男友仔都send 貓相比阿姐睇

話S'mores 好掛住阿娘呢


仲無晒心機


兩姊妹好耐都無試過一齊瞓係貓樹上,兩個一定好掛住阿娘啦


我哋坐機返到紐約係朝早,仔仔爸嚟接我哋時個天都仲未光,返到唐人街搵到間啱啱開門粥舖,食埋早餐至返屋企,返到屋企,阿姐第一時間返房瞓覺

 到阿姐瞓醒,Chewy 主動上床黐住佢阿娘




又比佢阿娘同佢梳毛


仔仔爸買咗麵包返嚟比我哋食,Marble 仔又嚟為食呢



我就黐實Mango 仔




唉吔,Mango 仔好鬼Cute呀






又唔比阿姐摸,咬人



阿姐坐多陣我就陪佢去Subway 站,等佢早啲搭火車返屋企見佢四個囡囡

今次呢個Trip 真係玩得好開心,日日都見到有貓,多謝阿姐窩心安排,係兩母女好難忘回憶



10 則留言:

  1. 女女好孝順,同你去一個咁特別的旅行。 我的mango 呀,佢攤係到個身型,好似啤梨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好感恩有個咁乖既女,依家六貓最鬼得意就係Mango 仔

      刪除
  2. 阿姐咁孝順,妳心都甜曬喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,好難得架,第日佢結咗婚生埋仔,就無呢啲機會,所以我好珍惜呢次旅行呢

      刪除
  3. 阿姐真係好乖, 你一定好開心呢
    我俾零食, 有時就咁放係度, 兩位主子都唔吼, 係要擺係我手掌, 先至肯食

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,阿姐又安排得幾好,真係開心,而且好感恩阿姐會同我去玩,第日佢結咗婚生埋仔,就無呢啲機會,所以我好珍惜呢次旅行呢
      Charco仔同天師仔平時食乾糧都鍾意我餵呢

      刪除
  4. 阿姐真係好乖,同樣地我都覺得仔仔媽係個好識做嘅媽媽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好感恩有個咁乖既女,到咗呢一代,都唔到我哋唔識做,佢哋呢一代,我哋想管都未必可以管得太多,一定要識放手囉

      刪除