2019年10月9日 星期三

加州尋貓之旅 — Cat Shelter (下)

行返去Office,係Office 前又同班貓玩一輪,餵埋手上啲零食










個Staff 帶我哋入其中一間貓仔房










隔離房隻貓


過隔離房,啲貓大隻啲,無咁BB貓

















返Office 幫襯買咗啲嘢,同捐咗少少錢






行出去見到呢隻待領狗仔



要走了,真係唔捨得啲貓,希望多啲貓貓有人領養,尤其係啲成年貓



之後我哋去搵民宿,路程中見到呢舊雲好似一隻貓


去民宿前要先食晚餐,我哋停咗係個Mall 停車塲度討論食啲咩,原先經過一間越南餐館,但食評麻麻,突然阿姐話食台灣菜,搵咗一間,但我睇過Menu,除咗有滷肉飯外,其他嘢都係粵菜,再搵多一間,睇完個Menu,呢間我滿意啲,決定呢一間,而且都唔係好遠




滷肉飯好大碗,我就係睇中Menu 有呢個麻油雞,阿姐都話好味,其他嘢都唔錯,見都有5,6枱客,證明呢間啲嘢都唔差


啲飯同啲筍尖肉絲都食唔晒要打包,跟住就去民宿


呢隻係屋主其中一隻貓叫Tempurra,仲有另一隻貓,屋主話佢出咗街玩,仲未返嚟





用零食引咗佢上床




待續…



6 則留言:

  1. 全球各地咁多小可憐
    好無奈....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,早排睇報紙,話南卡州連啲shalter 都滿晒,佢哋減收領養費,希望多啲人領養貓

      刪除