2019年10月18日 星期五

加州尋貓之旅 — 三藩市唐人街

朝早起身,落樓就見到貓貓,佢唔係等我哋,佢係想我哋開廚房門比佢入去,因為啲零食係廚房



後來屋主夫婦都起床了,佢話我哋知隻貓叫Nikita,已經15 歲





佢主人show 佢啲秘技比我哋睇


另外佢又好鍾意玩呢個玩具盒,佢主人放啲零食入去,佢識“了”出嚟食


見到佢後園有隻貓坊貓


見屋主有架懷舊點唱機,連佢部車都好懷舊




之後我哋出發去三藩市



我哋去三藩市唐人街飲茶











去咗一間話係百年老店茶樓飲茶






我哋叫咗一個點心set



呢個係紙包雞,呢款點心連紐約唐人街都無喎


一睇呢個叉燒包外型同啲饀色水,就知唔合格啦,而且都唔好食,不過我哋都係至在試吓唧


之後又再係唐人街週圍行吓,有啲建築物,記得十年前嚟嗰陣,都已經影過







行過間藥材舖,昅到有貓,走入去玩完人哋隻貓就走,我哋好鬼衰



仲保留咗間戲院,紐約唐人街嗰啲,唔係拆咗,就係變咗做其他嘢


去搵簽語餅間舖,好多遊客都特登嚟呢度睇吓,包捨埋我哋,嘻嘻




好舊式餅舖




 好記得呢一間,十年前嚟過,見佢有蛋散賣



見好耐都無食過蛋散,買咗一個試吓,仲係其他餅舖買咗杯港式奶茶,杯港茶預咗都唔會好似香港嗰啲啦,兼且仲貴過紐約唐人街好多,個蛋散都好味,但偏甜,食完覺得好“漏”囉,紐約唐人街都有蛋散賣,都好味,仲無咁甜,不過自從間舖轉過手,試過唔好食已經再無買嚟食


泊街邊咪錶夠鐘喇,我哋去漁人碼頭出發

待續…



10 則留言:

  1. 個百年好合蛋糕真情係時光倒流五十年

    回覆刪除
    回覆
    1. 三藩市唐人街保留咗好多舊式嘢,依家紐約唐人街都冇了

      刪除
  2. 記得以前金門啲蛋撻好出名下架,奶茶記憶中嘉賓閣嘅都唔錯,不過都好幾年無去過lu。

    回覆刪除
  3. 我又行過呢幾條街,食左越南雞湯河。又食左char siu飯,又去藥材舖買花旗蔘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾條街係最多唐人舖頭,我又無留意啲越南餐館喎

      刪除
  4. Nikita唔似15歲喎,仲識比手手好叻啊!

    回覆刪除
  5. 有朋友住三藩市唐人街,佢話D屋好舊,睇相唔係好覺,妳地見到係咪咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同紐約唐人街啲樓一樣,好多都無好幾十年歷史,不過睇外型好堅固,所以唔覺好舊

      刪除