2019年10月21日 星期一

加州尋貓之旅 — 漁人碼頭

三藩市啲路真係好斜,有啲路感覺似玩緊慢駛過山車咁



十年前去三藩市都已經去過漁人碼頭,點解今次又去,因為我想睇海獅,上次嚟都唔知呢度有海獅睇








我覺得呢隻好似係度喊緊 “I am a king of the world”,😆😆



碌嚟碌去,好可愛



佢哋就鴛鴦戲水


海獅數量都真係幾多,攤晒係度曬太陽,好鬼爽








對面係上次嚟三藩市已經去過舊監獄Alcatraz Island













其中嚟呢度另一個目的係嚟食蟹








食咗蟹,又行晒個漁人碼頭,去交車又仲未夠鐘,阿姐話仲有一間書店有隻無毛貓,一於去睇埋


但去到隻無毛貓呢日唔係舖頭,就係呢隻(網上照片)


攞車時行入一間買標本舖頭



之後就去機塲還車,等坐飛機返紐約



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 上次去我都無食,但見阿姐個表姐兩公婆,我同阿姐都鍾意食蟹,所以要食一次

      刪除
  2. 相比食蟹,我對碗clam chowder興趣更大!

    又,我以前放暑假去SF探家姐,好鍾意去漁人碼頭,每星期都會去,但反而從未去過Alcatraz Island呢。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意飲clam chowder,所以去到邊度都特登叫嚟試吓,再有機會既話,下次去行吓Alcatraz Island 囉

      刪除
  3. the king of the world笑死!!HAHAHHA..
    好莊觀啊咁多海獅!
    條路咁斜, 想像唔到冬天如果變冰面會點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一見到佢呢個姿勢同係度叫,我就諗起呢句
      真係好多呀
      三藩市好似唔會落雪的

      刪除
  4. 回覆
    1. 知道唔會有人傷害佢哋,當然安心攤抖,好爽皮呢

      刪除