2019年10月15日 星期二

加州尋貓之旅 — 書店貓、夜市

呢日有好多時間都唔知去邊,阿姐search 過之前我哋停留嗰個Mall 裡面有快可立珍珠奶茶店,佢話都好耐無飲過呢間啲珍珠奶茶,又見到裡面有間Daiso,佢又想去行吓

個Mall 裡面仲有間小貓收容中心,専比人領養小貓





係Daiso 比阿姐搵到佢想買嗰個貓貓背包,佢仲買多個比表妹,同幫佢貓同事買



去買珍珠奶茶,見到有飯賣,買咗個香橙雞飯食


行完阿姐話曾經search 過有幾間書店都有貓,見咁多時間,一於去書店搵貓,呢間有兩隻貓貓








另一間書店



隻貓已經好老了



係街度發覺,好多街上啲電箱,都會有唔同的塗鴉



搵完書店貓,阿姐話去夜晚個節目時間都差唔多了,我哋呢晚節目就係去行夜市,阿姐search 話加州每年有三笪地方搞夜市,每笪地方只搞三次,咁啱比我哋去得到









都好多攤檔賣嘢,好多嘢食

















行完夜市,就去搵民宿,去到時,屋主夫婦都已經瞓咗了


當我同阿姐沖完涼,比我發現民宿貓係廳張梳化度



請佢食零食




 待續…


10 則留言:

  1. 貓貓真係無處不在喎。我鍾意那杯珍珠奶茶,很細,夠我飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 舖頭狗狗反而少,阿姐話好抵飲,平過佢係康州買

      刪除
  2. 夜市D相, 就咁睇唔講, 以為去左泰國

    回覆刪除
  3. 夜市食物好唔好食都唔緊要,最緊要係孖住阿姐一齊行。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又覺得啲食物又唔算好貴,食物種類又好多
      梗係,同阿姐一齊好開心

      刪除
  4. 可以同阿姐一齊出走,實好開心😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好開心,阿姐安排得好好,佢肯撇甩男友仔同我去旅行,好難得的,第日佢結咗婚,生咗仔就無咁既機會

      刪除