2019年10月1日 星期二

加州尋貓之旅 — Cat Shelter (上)

呢日個景點要1 點至開門,所以打算瞓晏啲,點知一早比附近啲鋸樹嘈醒咗,咁就早啲起身去食早餐,一打開房門就見到Poof,佢應該係喺房門口等我哋出嚟呢




我哋去廚房煲滾水,兩貓係度陪我哋



之後我哋去番尋晚食晚飯嗰條街食早餐,沿途見到地下有張尋貓啟示




仲有街坊貓



食西式早餐,有我鍾意牛角飽,阿姐知我鍾意食薯餅,佢嗰份奄列特登配薯餅,仲特登叫多碟生果,啲嘢食整得好好味,我好滿意


因為仲有大把時間,阿姐話呢個Town 出名好多塗鴉,所以我哋車去行吓,係泊車位已經見到有塗鴉






路邊啲水池都整得好有特色







經過一個公園,阿姐要捉Pokémon,我就去餵松鼠



行到咁上下,我哋就去呢日尋貓景點




呢間Cat Shelter 養咗8xx 隻貓






先入Office,個Staff 又帶我哋出去行一陣,介紹吓






呢度佔地都好大


Staff 俾咗我哋每人一細包貓零食,我哋就自己去搵貓玩







 

入咗其中一間貓舍




好多貓呀,我同阿姐都比貓“圍”




 













待續…



10 則留言:

  1. 阿姐咁窩心嘅安排,食咩都甜到漏!

    真係好多貓呀,可以想象到 好忙呀 好忙呀,太多貓要抽水,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到咁多貓,阿姐成日問我開唔開心,咁多貓可以摸,梗係開心啦

      刪除
  2. 畀貓圍係最開心既事 😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到咁多貓,已經好興奮,而且真係好開心

      刪除
  3. 景點養咁多貓都仲咁企理, 好難得!!

    回覆刪除
  4. 牛角飽我都好like架!嘩真係好多貓貓!

    回覆刪除