2019年10月27日 星期日

天師愛拍屁屁

平時我有睇開台灣人氣貓貓【黃阿瑪的後宮生活】,佢哋啲貓貓都好鍾意比人拍屁屁

我家的天師仔都好鍾意㗎,我一去厠所,佢就跟埋我入去,企係我前面要我幫佢拍屁屁



一係等係厠所,等我入去同佢拍屁屁





係床又要拍



 

係梳化又要拍





連Chewy 都鍾意拍屁屁,不過我唔敢拍佢好大力,怕整到佢,我多數同佢R 屁屁



其實奇奇同Marble 仔都鍾意,不過就無天師仔咁大癮囉



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁又唔算好大,依家最大蘿柚嗰個係Mango 仔,哈哈

      刪除
  2. 哈哈,咁多貓地都愛拍pat pat,仔仔媽對手都無時閒呀!:D

    回覆刪除
  3. 我個兩位反而鐘意我地掃頭, 貓地真係各有所好

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔都係比較鍾意摸頭仔摸下巴,隻衰肥go 心情好先比人摸幾吓

      刪除
  4. 我隻黑蚊蚊超愛拍屁屁, 拍到手軟都唔滿足 😅

    回覆刪除
  5. 天師仔好cute!ding又唔中意,我之前跟黃阿瑪掃肚佢又唔中意,總之只可摸頭頸😑

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前Charco仔都唔愛人摸,可以摸頭同下巴,但都唔可以摸得太耐,依家佢年紀大咗,反而順攤咗,摸肚都得

      刪除