2009年1月1日 星期四

家有惡貓

Charco仔細個o既候好鍾意咬人,摸吓佢都會咬人,以為係因為佢細個貪玩至係咁,原來呢個根本係佢o既性格,佢根本唔鍾意比人摸佢,摸幾吓就ok囉,摸耐啲你咪有報應囉


睇佢咬得幾狠,仲會用手腳攬實你隻手咬住唔放



比佢咬到損晒,啲疤痕仲要好耐至退晒


好 記得返咗香港個兩個月裡面,每次打電話比仔仔爸問吓個衰仔點,有一次仔仔爸話佢而家係梳化陪住我,而家我郁吓啲手指同佢玩,佢又撲埋o黎咬我,當我睇住手 上o既傷痕,我都好掛住佢,可惜仔仔爸又唔識用電腦,唔可以用webcam睇到Charco仔,部相機我又攞咗返香港,仔仔爸無得用相機映低佢個樣,所以 我miss咗個仔兩個月o既成長過程



咪睇佢而家比你摸得好冧,你摸得佢幾冧都好,只係一陣o架咋,好快佢又撲上o黎咬你,我成日都問個仔,啲貓其實好鍾意人摸、冧下巴,其實你都好enjoy,點解你咁鬼衰


你睇吓佢個惡樣,仲露晒d牙出o黎


睇佢又飛機耳,其實佢每發嬲之前都會比個signal你,佢會攞吓攞吓條尾,佢仲係一個小氣鬼,如果你激嬲佢唔比佢咬走開o既話,佢會追住你一定要咬番你一吓條氣至順,其實佢而家大個仔啲性格都好咗啲o架啦,起碼你如果摸佢佢唔鍾意佢會即刻行開,比著以前佢咬咗你至講


沒有留言:

張貼留言