2009年1月17日 星期六

我的契仔契女(上)

早幾日同個卜友提起我樓下啲流浪貓—即係我嗰三隻契仔契女,咁我就講吓佢哋o既故事
三隻都係全黑o既貓,我諗應該係兄弟姊妹,咁我就由佢哋身型o黎分,大仔—天師,二仔—Shadow(佢左後腳係可能細個時受過傷唔可以屈曲,所以佢行路時係“拮拮”吓),細妹—Chocolate
話說我養咗仔仔之後就發現屋企樓下有隻黑貓,每次見到黑貓我哋都講笑咁話隻黑貓係仔仔oBrother (當時都唔知佢哋o既性別),後來發覺唔只一隻,係兩隻,睇睇原來係三隻,因為初期,好少見到三隻係埋一齊
有一晚返屋企見到一隻貓,咁貪得意喵吓佢,點知佢又睬我喎(後來熟咗至知佢係細妹),仲走埋o黎比我哋摸,不過我哋同佢玩咗一陣就走,之後有時見到喵佢,佢又唔睬,又有一晚見到佢,喵佢佢又過o黎比我哋摸,咁我同個女就留低同佢玩,仔仔爸走返屋企攞貓糧落o黎比佢食,佢一路食一路比我哋摸,佢仲好鍾意比我哋摸添,之後都係間中見到佢哋
後來我發覺啲貓好多時都係我屋企樓下間supermarket度出沒,咁我就試吓去搵佢哋,餵佢哋,如果係 Chocolate佢會一路食一路比我摸,但係天師就唔會比我摸,我幫佢哋改名,我叫咗佢哋幾次,佢哋就知道自己個名,我覺得佢哋好聰明,就係咁我就每晚落街搵佢哋,後來天師見我都無傷害過佢哋,後來都接受我自動走埋o黎嗲我,後來Shadow都係一樣,佢哋一接受咗我之後,原來佢哋好嗲好嗲,我抱佢哋坐係我大髀摸佢哋,佢哋都好鍾意,除咗天師
後 來住係三樓有個西班牙靚女(個靚女自己屋企都有三隻貓)都好鍾意佢哋,每日大約四點,就會攞乾、濕糧放係樓下餵佢哋,仲整咗兩個竇比佢哋,佢哋知道呢度故 定有嘢食,就成日係度“打躉”,我就無再夜晚去搵佢哋,因為我放工返屋企多數係樓下都會見到佢哋,可以同佢哋玩一陣,我見到佢哋真係好開心,仲有佢哋一見 我就會跟住我,好多時啲人見到啲貓跟住我,見佢哋坐係我大髀比我摸都會問啲貓係唔係我養,有時唔見其中一隻幾日,我都會好擔心,唔知佢哋係唔係有意外
Hi,各位好,我係天師,我最鍾意係地下碌碌碌


Hello,我係Shadow,我個樣係咪好Cool 呢




沒有留言:

張貼留言