2009年1月13日 星期二

仔仔—零食篇

香港啲貓地真係好幸福,有咁多唔同種類o既零食,有雪魚乾、蟹柳、雞肉條、雞粒、魷魚絲.....,我哋美國剩係得幾種脆卜卜,所以除咗呢啲零食外,我只有比人食o既嘢比佢做零食,不過佢都好鍾意食

不如整個Charco仔零食排行榜玩吓

首先係

第五位—蟹柳  ( 人食 )


第四位—蝦米 ( 人食 )


第三位—脆卜卜 ( 貓食 )



第二位—魷魚絲 ( 人食 )
我check過係無鹽份,我諗佢食咗應該無問題o掛,佢真係好鍾意食,一聽到個膠袋聲就會飛埋o黎


第一位—乾瑤柱


呢個係佢o既"飛佛",比個衰仔見到佢會發癲,呢啲山珍海味,當然唔係成日有得食,你估我真係咁富貴咩,( 我奶奶知道我哋比乾瑤柱隻貓食,好唔高興 ),通常每隔幾個月至會整十粒,放係雪櫃,每晚比半粒佢食

同塲加映佢o既秘技

Right Hand


Left Hand


兩隻Hand



咀咀


High Five

睇佢幾"喉擒"


佢有嘢食至肯做呢啲動作,你無嘢食佢睬你都有味,仲一食晒無得食就即刻走貓,佢真係超現實




P.S. 各位卜友,如果以上有啲物嘢係唔可以比個衰仔食,請你哋話比我知,唔該

沒有留言:

張貼留言